Garbaus amžiaus klientams „Civinity“ padės susisiekti su „Sidabrine linija“
Reaguodama į situaciją įmonių grupė pradeda bendradarbiavimą su „Sidabrine linija“, kuri garbaus amžiaus bendrovės klientams suteiks emocinę pagalbą ir pristatys reguliarių pokalbių su bendraminčiais galimybę.
Pasak „Civinity“ generalinio direktoriaus ir valdybos pirmininko Deivido Jackos, „Civinity“ kasdien sulaukia vidutiniškai apie 300 skambučių iš savo klientų, dauguma jų susiję su įvairiomis namų techninės priežiūros paslaugomis. Pastaruoju metu specialistai pastebi, kad klientai skambina ne tik norėdami pranešti apie gedimą, bet ir ieškodami su kuo galėtų tiesiog pasikalbėti, pasidalyti savo nerimu.
„Suprasdami šią emociškai sudėtingą situaciją, siekiame pasirūpinti mūsų garbaus amžiaus klientais, todėl gimė idėja pasiūlyti vyresnio amžiaus klientams galimybę pasikalbėti „Sidabrinėje linijoje“. Gera žinoti, kad dabar visus mūsų klientus nuo draugiško pokalbio skiria vos vienas telefono skambutis“, – sako D. Jacka.
Reaguodama į karą Ukrainoje, įmonių grupė skiria realią pagalbą tiek Ukrainos pabėgėlių šeimoms, tiek ir visiems darbuotojams bei stresą patiriantiems klientams. Pasak D. Jackos, neapsiribojama vien šiais veiksmais, nuolat galvojama, kaip padėti gyventojams spręsti jų kasdienius rūpesčius.
„Sidabrinės linijos“ Skambučių centro vadovė Kristina Čiuželienė sako, kad tokios iniciatyvos labai svarbios. „60 ir vyresnio amžiaus žmonėms jau 7-erius metus kasdien suteikiame emocinę pagalbą, juos nuraminame, pasiūlome pašnekovą reguliariems draugystės pokalbiams. Per šiuos „Sidabrinės linijos“ veiklos metus patyrėme kaip svarbu mūsų pašnekovams žinoti kontaktą, kuris „čia ir dabar“ bus pasiruošęs išklausyti ir padėti. Todėl noriai įsitraukiame į šią iniciatyvą: priimsime visus mums „Civinity“ nukreipiamus senjorų skambučius ir padėsime išsklaidyti jiems kilusį nerimą,“ – sako K. Čiuželienė.
Svarbiausia – bendruomenė
Šiuo metu kaip niekada svarbu būti vieningiems ir dėmesingiems. Ekstremalių situacijų specialistai pataria, jog veikimas kartu ir vieni kitų palaikymas gali padidinti išgyvenimo galimybes. Užgriuvus netikėtiems rūpesčiams svarbu laikytis kasdienės rutinos, būti fiziškai ir socialiai aktyviems. „Stebėkime, ar vyresnio amžiaus kaimynai išeina į lauką, parduotuvę ir pakalbinkime juos. Tikrai pravartu būtų užeiti ir pasiteirauti kaip jie jaučiasi, ar nereikia pagalbos. Svarbu nepalikti jų vienumoje su visu nerimą keliančios informacijos srautu,“ – pataria K. Čiuželienė. Priminimas apie draugiško pokalbio galimybes „Sidabrinėje linijoje“, į kurią gali nukreipti ir „Civinity“ skambučių centras, – nieko nekainuoja ir leidžia senoliams jausti jiems rodomą rūpestį.
Apie „Civinity“
„Civinity“ yra viena didžiausių pastatų priežiūros ir inžinierinių sprendimų grupių Baltijos šalyse. Bendrovė jungia daugiau nei 20 įmonių, kurios prižiūri 10 mln. kv. m. gyvenamųjų namų ir komercinių pastatų ir yra įdiegusios kelis tūkstančius inžinierinių sistemų skirtingose Europos miestuose. „Civinity“ komandoje dirba 1 300 darbuotojų Lietuvoje, Latvijoje ir Didžiojoje Britanijoje.
Apie „Sidabrinę liniją“
„Sidabrinė linija“ – tai nemokami draugystės pokalbiai, emocinė ir informacinė pagalba telefonu 60 metų ir vyresnio amžiaus žmonėms. Nuo „Sidabrinės linijos“ veiklos pradžios jau daugiau kaip 5 200 vyresnio amžiaus žmonių surado naują draugą, su kuriuo reguliariai bendrauja telefonu ir nebesijaučia tokie vieniši, su jais bendrauja apie 600 savanorių, įvyko jau daugiau nei 115 000 pokalbių, kurių bendra trukmė viršija 2 535 000 minučių arba 42 200 valandų.
„Sidabrinę liniją“ 2016 metais įkūrė ir jos veiklą administruoja M. Čiuželio labdaros ir paramos fondas, savo veikla keičiantis stereotipus apie senatvę ir seną žmogų, puoselėjantis pozityviosios senatvės idėjas.
Rašyti komentarą