Keisčiausi dalykai, kuriuos žmonės pamiršo viešbučiuose

Išvykdami iš viešbučio, turistai dažnai pamiršta ką nors iš savo daiktų – nuo visai įprastų smulkmenų iki itin ekstravagantiškų radinių viešbučių darbuotojams.

Naujas Hotels.com tyrimas, kuriame dalyvavo daugiau nei 400 viešbučių visame pasaulyje, atskleidė, kad dažniausiai išvykdami žmonės savo kambariuose pamiršta nešvarius skalbinius, įkroviklius, taip pat kosmetiką ir higienos reikmenis, rašo „The Independent“.

Tačiau kai kurie svečiai yra palikę tikrai keistų asmeninių daiktų, pavyzdžiui, du kojų gipsus. 

Viešbučių personalas labai dažnai randa ir dantų protezų, net juokauja, kad jų tiek, jog galėtų užpildyti viešbučio grindis, pažymi tyrimo autoriai.

Dar kiti poilsiautojai sugebėjo pamiršti net savo augintinius viešbučiuose: driežą ir vištą. Laimei, abu buvo grąžinti savininkams.

Svečiai pamiršta ir gana brangius daiktus, tarp kurių – „Rolex“ laikrodis, „Hermes Birkin“ rankinė ir dar vienas laikrodis, kurio vertė daugiau nei 6 mln.

Be to, kai kurių viešbučių darbuotojai, jau išvykus svečiams, rado automobilio padangą, maišytuvą ir statybinių vamzdžių...

Apklausoje taip pat buvo klausiama, kas atsitiko su paliktais daiktais, ir paaiškėjo, kad kai kurie viešbučių darbuotojai padarė viską, kad tik grąžintų svečiams jų nuosavybę.

Pavyzdžiui, vienas herojiškas darbuotojas nuvažiavo 100 mylių, kad atiduotų pamirštą pasą, o kitas nubėgo kelis šimtus metrų, kad pristatytų daiktus į jau išvykstantį kruizinį laivą. 

Dar vienas atsidavęs darbuotojas keturias valandas važiavo, kad grąžintų svečiui pamestą lagaminą.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder