Kodėl reikia ardyti gražiai įrengtas laukimo stoteles ???
Didžioji dalis važiuojančių autobusais yra neįgalūs, pagyvenę žmonės, tai jiems siūlote stovėti ir laukti viduryje gatvės ???
Kaip ir vilniečiai, žadate siaurinti gatves ???😲
Drs
Drs,
Taikos pr. viduriu daryti greitaeiges juostas butu nepatogu dėl keleivių patekimo į jas, reiktų kiekvienoje stotelėje statyti požemines perėjas, todėl būtų geriau kraštines juostas atskirti greitam keleiviniam transportui.
taip ir mastau
taip ir mastau,
autobusu eismas autobusuotas.
Tai gal iskart zaliosios vejos dali isasfaltuoti ir padaryti dar viena eismo juosta automobiliams, butu ir pigiau ir geriau.
Debreceno ir Taikos sankryzoje, jei butu maste, sviesoforus butu pastate ne pries pesciuju perejas o pries pacias sankryzas, kaip normaliose sankryzose (gal ji butu keista, bet puikiausiai veiktu, su normaliu sviesoforu veikimo algoritmu)
Galetu buti sugrazintos daugiau zaliu rodikliu, posukiui i desine.
Kas liecia estakadas, tai ji taip pat turi buti ir Minijos bei Baltijos pr sankirtoje.
O eismo organizavimas (liniju isbraizymas) Atgimimo aiksteje visai be komentaru....tas pats ir Minijos g...vaziavimas vingiais...ir tikriausiai tos zalios bangos ir nebus vien del to, kad kiekvienas pestytis ijunges sviesofora, ta zaliaja banga greiciausiai nutraukia
Ne
Ne,
BRT tai Trojos arklys Klaipėdai, duok įkelti koją, visus išspardys ir pribaigs...
Siaubakas
Siaubakas,
Cha, savivaldybės darbuotojas sako, kad BRT projektui nereikia statybos leidimų ir galima įgyvendinti. Tačiau po to jau aiškina, kad rengs specplaną. Juk pastaruoju dokumentu viskas perprogramuojama iš esmės. Kokios kompetencijos asmenys ten dirba! Nesistebiu, kodėl eisme tokia tragedija!
GGG
GGG,
Jo Minijos g ŽALIA banga nuo vienos raudonos iki kitos raudonos leistinu greičiu kad važiuoti nesustojan turbut reikia arba 15 km/h arba 90km/h lėkt...
A.V
A.V,
Pirma reikėtų į pensiją išleisti tuos senius kurie vairuoja autobusus. Nes jie nežino kas tas yra darbo kultūra ir dauguma jų ten chamai. Normalūs žmonės nesinaudoja tokiu servisu. Gali būti ir nauji autobusai , bet jei sedės tie patys chamai vairuotojai mažai kas jais naudosis.
Dux
Dux,
Dar daugiau mieste reikia pristatyti tų beverčių "dėžių"- prekybos centrų ir tuomet miestas visai užsikimš. Miestas privalo turėti labai aiškią viziją ir vystymo planą, atsižvelgiant į daugelį dalykų, o ne tik, žvelgiant, į šiandienos situaciją.
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
Kodėl reikia ardyti gražiai įrengtas laukimo stoteles ???
Didžioji dalis važiuojančių autobusais yra neįgalūs, pagyvenę žmonės, tai jiems siūlote stovėti ir laukti viduryje gatvės ???
Kaip ir vilniečiai, žadate siaurinti gatves ???😲
Taikos pr. viduriu daryti greitaeiges juostas butu nepatogu dėl keleivių patekimo į jas, reiktų kiekvienoje stotelėje statyti požemines perėjas, todėl būtų geriau kraštines juostas atskirti greitam keleiviniam transportui.
autobusu eismas autobusuotas.
Tai gal iskart zaliosios vejos dali isasfaltuoti ir padaryti dar viena eismo juosta automobiliams, butu ir pigiau ir geriau.
Debreceno ir Taikos sankryzoje, jei butu maste, sviesoforus butu pastate ne pries pesciuju perejas o pries pacias sankryzas, kaip normaliose sankryzose (gal ji butu keista, bet puikiausiai veiktu, su normaliu sviesoforu veikimo algoritmu)
Galetu buti sugrazintos daugiau zaliu rodikliu, posukiui i desine.
Kas liecia estakadas, tai ji taip pat turi buti ir Minijos bei Baltijos pr sankirtoje.
O eismo organizavimas (liniju isbraizymas) Atgimimo aiksteje visai be komentaru....tas pats ir Minijos g...vaziavimas vingiais...ir tikriausiai tos zalios bangos ir nebus vien del to, kad kiekvienas pestytis ijunges sviesofora, ta zaliaja banga greiciausiai nutraukia
BRT tai Trojos arklys Klaipėdai, duok įkelti koją, visus išspardys ir pribaigs...
Cha, savivaldybės darbuotojas sako, kad BRT projektui nereikia statybos leidimų ir galima įgyvendinti. Tačiau po to jau aiškina, kad rengs specplaną. Juk pastaruoju dokumentu viskas perprogramuojama iš esmės. Kokios kompetencijos asmenys ten dirba! Nesistebiu, kodėl eisme tokia tragedija!
Jo Minijos g ŽALIA banga nuo vienos raudonos iki kitos raudonos leistinu greičiu kad važiuoti nesustojan turbut reikia arba 15 km/h arba 90km/h lėkt...
Pirma reikėtų į pensiją išleisti tuos senius kurie vairuoja autobusus. Nes jie nežino kas tas yra darbo kultūra ir dauguma jų ten chamai. Normalūs žmonės nesinaudoja tokiu servisu. Gali būti ir nauji autobusai , bet jei sedės tie patys chamai vairuotojai mažai kas jais naudosis.
Dar daugiau mieste reikia pristatyti tų beverčių "dėžių"- prekybos centrų ir tuomet miestas visai užsikimš. Miestas privalo turėti labai aiškią viziją ir vystymo planą, atsižvelgiant į daugelį dalykų, o ne tik, žvelgiant, į šiandienos situaciją.
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.