Klaipėdos universitetas studentų vilionėms pasitelkė dirbtinį intelektą

(2)

2025-uosius metus Klaipėdos universitetas (KU) pradeda su nauja studijų rinkodaros kampanija „StuDIjuok KlAIpėdos universitete“ ir į jaunus savo profesinio kelio ieškančius žmones kreipiasi šiuolaikinių technologijų kalba.

„Šių metų kampanija technologiškai išprususį bei autentišką bendravimą vertinantį jaunimą kviečia ieškoti atsakymų, geriau suprasti Klaipėdos universiteto aplinką ir siūlomas galimybes per dialogą. 

Juk dažnai geri klausimai ir gebėjimai juos tinkamai formuluoti, analizuoti ir interpretuoti yra pats svarbiausias studentų įgūdis, turintis vertę visam gyvenimui“, - kampanijos idėją pristato KU Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Petrauskienė.

Dialogas su DI

Universiteto specialistų komanda uždavė dešimtis klausimų apie studijas KU dirbtiniam intelektui lietuvių ir anglų kalbomis. Šiuos klausimus ir gautus atsakymus pateikia plačiajai auditorijai.

Dalis gautų atsakymų skamba gana standartiškai, tačiau yra ir tokių, kurie priverčia juoktis arba nustebina savo taiklumu. Pavyzdžiui, paklausus, kas yra sunkiausia KU, dirbtinis intelektas iš karto gąsdina atšiauriomis oro sąlygomis, o pasidomėjus, koks yra didžiausias mitas apie KU, atsakymas stulbina savo įžvalgumu - pasirodo, tai yra įsitikinimas, kad KU yra tik jūrinių specialybių kalvė.

„Šiandieniniame pasaulyje svarbu ne tik įgyti žinių, bet ir išmokti mąstyti kritiškai, kelti drąsius klausimus bei ieškoti atsakymų į globalius iššūkius. 

Naujoji kampanija, paremta dialogu su dirbtiniu intelektu, puikiai atspindi Klaipėdos universiteto tikslą - jaunus žmones skatinti mąstyti savarankiškai ir atvirai. Kviečiame būsimus studentus drąsiai klausti, pažinti ir kartu kurti savo ateitį“ - sako KU Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė I. Petrauskienė.

KU studentų sąjungos prezidentas Augustas Andruška priduria, kad naujoji KU rinkodaros kampanijos skleidžiama žinutė atspindi tikrąją studentų bendruomenės dvasią. 

„Mūsų universitete kiekvienas studentas yra svarbus, kiekvienas gali klausti, ieškoti, augti. Kampanija ne tik perteikia tikrąją KU atmosferą, bet ir drąsina būsimus studentus būti savimi, tikėti savo galimybėmis bei žengti koja kojon su naujausiomis technologijomis“, - sako A. Andruška.

Dėmesys tvarumui

„Šiais metais ypatingą dėmesį skyrėme tvariems savo leidinių sprendimams, siekdami išvengti didelio kiekio storų spaudinių. Pastebėjome, kad moksleiviams nebėra patrauklu rinktis daugybę storų leidinių apie studijas“, - teigia KU Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė I. Petrauskienė.

Individualizuota informacija ne tik sumažina perteklinių leidinių poreikį, bet ir pabrėžia šiuolaikinių technologijų bei dizaino svarbą.

„Nutarėme suteikti moksleiviams galimybę patiems susikurti individualų „leidinį“, pasirinkus tik juos dominančių studijų programų aprašus. Kiekvienai studijų programai sukūrėme atskiras informacines korteles. 

Moksleiviai gali pasirinkti korteles, kurios jiems įdomios, suverti jas ant specialaus žiedo ir pridėti patrauklius atšvaitus-avatarus. Tai tampa ne tik informatyviu leidiniu, bet ir stilingu raktų pakabuku ar aksesuaru, kurį galima prisegti prie kuprinės, rankinės ar net drabužių“, - dalijasi ji.

Atsinaujinusią KU rinkodaros kampaniją moksleiviai galės pamatyti trečiadienį vyksiančiame renginyje „Aukštųjų mokyklų mugė 2025“, Kauno „Žalgirio“ arenoje.

KU šiemet kviečia rinktis iš 28 bakalauro, 31 magistro ir 10 doktorantūros studijų programų.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder