KTU magistrė į paskutinį savo darbą pardavimuose ėjo tikėdamasi, kad ten ilgai neužsibus, nes norėjo kūrybiškesnio darbo.
„Žinodama, kad noriu keisti savo karjerą, susidėliojau trijų žingsnių planą – studijuoti universitete, nes reikia sustiprinti savo žinių bagažą, įgyti patirties ir paskutinis žingsnis – darbo paieška“, – apie karjeros keitimą pasakojimą pradeda Kauno technologijos universiteto Ekonomikos ir verslo fakulteto (KTU EVF) Marketingo valdymo magistrė Sandra Targonskytė.
Šiuo metu mergina savanoriauja organizacijoje „Gyvi gali“, kurios tikslas – pasiekti, kad augalinis subalansuotas maistas būtų prieinamas visoje Lietuvoje, komunikacijos komandoje ir dirba reklamos agentūroje. S. Targonskytė neslepia, kad išsvajotas kelias pokyčių link prasidėjo universitete.
Nuo savanorystės iki darbo marketingo srityje
Prieš pradedant savanoriauti, S. Targonskytė jau turėjo sukaupusi itin didelį ir įvairų darbo patirties bagažą – nuo darbo kavinėse iki savo verslo sukūrimo. Stojant į KTU, mergina dirbo pardavimų vadove skambučių centre su savo naujai sukurtu padaliniu.
„Marketingo valdymo studijas pasirinkau norėdama pakeisti savo karjeros sritį ir orientuotis į komunikaciją ar marketingą. Šį tikslą įgyvendinti pavyko – dabar, dirbdama projektų vadove reklamos agentūroje, daug laiko praleidžiu bendraudama su klientais, dėliodama skaitmenines strategijas ir kurdama idėjas reklamai“, – teigia KTU magistrė.
Pirmieji žingsniai, paskatinę S. Targonskytę savanoriauti organizacijoje „Gyvi gali“, įvyko universitete, kilus idėjai įgyti patirties marketingo srityje. Taip sutapo, kad savanorystė organizacijoje ir darbas marketingo srityje atsirado vienu metu.
„Netikėtai, parekomendavus dėstytojai, darbą gavau reklamos agentūroje. Manau, kad būtent studijos, bendradarbiavimas su dėstytojais ir komunikacinė patirtis organizacijoje padėjo greičiau pakeisti karjeros kryptį“, – neslepia S. Targonskytė.
Įmonėje ji dirba kartu su komanda – dizaineriais, tekstų rašytojais, skaitmeninės reklamos specialistais. Pasak S. Targonskytės, tai labai dinamiškas darbas, nes vienu metu reikia bendrauti su daugybe klientų iš skirtingų sričių.
„Visada turime rasti kelią, kaip išpildyti klientų lūkesčius. Svarbiausios savybės šios srities darbuotojui – mokėjimas bendrauti, klausytis ir dėliotis prioritetus. Būtent pastarasis šiandien jau nebeatsiejamas nuo efektyvaus darbo sampratos“, – apie darbo užkulisius kalba KTU magistrė.
„Dideli informacijos kiekiai, daugybė skirtingų strategijų vienu metu reikalauja sugebėti planuotis laiką ir dėliotis prioritetus. Dabar šios savybės yra kaip patys svarbiausi „įrankiai“, – įsitikinusi S. Targonskytė.
Ateityje – doktorantūros studijos
S. Targonskytė įsitikinusi, kad magistrantūros studijos – geriausia investicija į savo ateitį, o ją pačią labiausiai motyvuoja nauji atradimai ir žinios. Ji šypsosi ir sako, kad kita stotelė – doktorantūros studijos.
„Visa tai galiu įrodyti ir savo pavyzdžiu – 2017 metais Šiauliuose baigiau vadybos studijų magistrą ir sėmiausi patirties įvairiose verslo srityse, vėliau – auginau sūnų. Pasiilgusi naujų pažinčių ir metodų bei platesnių požiūrių nusprendžiau studijuoti toliau“, – prisimena KTU magistrė.
Studijuodama Marketingo valdymą S. Targonskytė praplėtė savo akiratį ir išmoko ieškoti netradicinių sprendimų. Tiesa, ne paslaptis, kad į KTU merginą atviliojo „GIFTed masters“ programa, o vėliau ji prisijungė ir prie „Hands on“ projekto.
„GIFTed masters“ programa man pasirodė įdomi, nes tuo metu dirbau vadovaujamą darbą ir labai norėjau pagilinti jau turimas vadybos žinias bei įgyti naujų kompetencijų. Kadangi vadovaujuosi taisykle, kad visur, kur atveda gyvenimas, reikia imti viską, ką įmanoma, prisijungiau ir prie kitų universiteto siūlomų projektų“, – kalba ji.
Projekte „Hands on“ jai labiausiai įsiminė bendrystė – visi skirtingų sričių atstovai suvienijo jėgas, kad pasiektų patį geriausią rezultatą „Littelfuse“ iššūkyje. Beje, iššūkių projekte tikrai nestigo, bet kartu visada rasdavome išeitį“, – džiaugiasi S. Targonskytė.
Rašyti komentarą