Turizmo forumas’2025: Turizmo industrijos horizontai – iššūkiai, komunikacija, ateitis
Renginio metu bus diskutuojama apie keliautojų elgsenos pokyčius, naujas rinkodaros ir komunikacijos formas, renginių naudą, dirbtinio intelekto teikiamas galimybes bei duomenų vaidmenį planuojant turizmo plėtrą.
Renginio programa:
10.30- 11.00 val. dalyvių registracija
11.00 – 11.15 val. Turizmo forumo atidarymas
11.15 -11.35 val. Duomenys, kuriantys ateitį: skaidrumas, augimas ir stipresnės rinkodaros galimybės. Keliautojų statistika 2025“ Ekonomikos ir inovacijų ministerijos Turizmo ir kurortų plėtros skyriaus patarėjas Marius Gorochovskis, VšĮ „Keliauk Lietuvoje“ vyriausias projekto vadovas Paulius Butkus
11.35-12.00 val. Kelionių pasaulis keičiasi: ką renkasi šiandieniniai turistai? VšĮ „Keliauk Lietuvoje“ rinkodaros ir komunikacijos skyriaus vadovė Jolanta Masiulienė
12.00 -12.30 val. „Apie persodrintą informacinę erdvę, laimingą Sizifą ir dirbtinio intelekto iššūkius miesto rinkodarai“ Liutauras Kraniauskas, Klaipėdos universiteto sociologas
12.30-13.00 val. kavos pertraukėlė
13.00 - 13.30 val. „ Kultūra, sportas ir ekonomika: renginių įtaka turizmo sektoriaus augimui ir plėtrai. Arba kai Emocija tampa Ekonomika“ Martynas Tyla, asociacijos "Metų Muzikos Apdovanojimai" (M.A.M.A) valdybos pirmininkas
13.30 - 14.00 val. „Kaip kalbėti, kad visi kalbėtų. Nuo eksponato iki patyrimo: komunikacija, kuri kviečia atvykti“ Mantas Velykis, reklamos kūrėjas
14.00 -14.30 val. baigiamoji diskusija
Renginio organizatoriai – VšĮ Klaipėdos turizmo informacijos centras ir Klaipėdos miesto savivaldybės administracija
Renginio vieta : „Victoria hotel Klaipėda“ salė „Tuma“

Rašyti komentarą