Tačiau patekimą ant molo ir prie jo užtvėrusi metalinė tvora ne itin stipriai nuliūdino dviračiais iki jo atminančius klaipėdiečius ar į pajūrį atvykusius poilsiautojus.
Be pagrindinės savo funkcijos, tvora puikiausiai atlieka dar dvi. Pirmiausia ji naudojama kaip stovas dviračiams. Čia juos galima palikti nesibaiminant, kad po stipresnio vėjo gūsio ar netyčia kliudžius, jie nugrius ant smėlio. Be to, labai patogu saugiai prirakinti.
Kadangi tvora nėra aklinai užtverta, tai už jos, lyg į atokų rūkomąjį, toliau nuo poilsiautojų traukia ir rūkaliai.
Tad tikrai vertėtų susimąstyti, ar pasibaigus pietinio bangolaužio rekonstrukcijai nevertėtų šalia jo įrengti specialių stovų dviračiams. Žinant, kad pietinio ir šiaurinio bangolaužių rekonstrukcijos darbai kainuos apie 49 milijonus eurų (su PVM), tam pinigų tikrai turėtų užtekti.
Na, o jei eurų ir pritrūks, tai galų gale galima ir tą pačią tvorą palikti.

Rašyti komentarą