Japonijos „McDonald’s“ anksčiau laiko nutraukė akciją su „Pokemon“: žmonės tiesiog išmesdavo maistą
Japonijoje tris dienas trukusi „McDonald’s“ akcija su „Pokemon“ kortelėmis baigėsi jau po paros dėl didžiulio susidomėjimo.
Ji prasidėjo šeštadienį, rugpjūčio 9 d., ir turėjo trukti iki pirmadienio, tačiau didelė paklausa privertė bendrovę nutraukti renginį anksčiau laiko.
Pagrindinė susidomėjimo priežastis buvo Pikachu kortelė su nauju dizainu ir specialiu McDonald's antspaudu, kurią buvo galima gauti „Happy Mile“ programoje.
Šios kortelės retumas greitai išpopuliarino perpardavimo rinką, ir tūkstančiai žmonių visoje Japonijoje puolė į restoranus.
Kaip rašo PokeBeach, kai kurie pirkėjai išleisdavo tūkstančius dolerių maistui tik dėl kortelių, o po to neišvalytus mėsainius išmesdavo tiesiai į gatvę.
Tuo pačiu metu socialiniuose tinkluose pasirodė kaltinimai „McDonald’s“ darbuotojams, kurie tariamai neteisėtai pardavinėjo ištisus kortelių dėžutes.
Paprastai „McDonald’s“ naudoja populiarių kortelių pakartotinius leidimus, kad sumažintų spekuliacinius interesus, bet šį kartą nukrypo nuo taisyklės.
Tai ne pirmas atvejis, kai retas Pikachu kortelė tampa problemų šaltiniu.
2023 m. „The Pokemon Company“ teko atsiprašyti už nesėkmingą bendradarbiavimą su Van Gogo muziejumi.
Tuomet unikalūs suvenyrai ir reklaminė kortelė „Pikachu with Grey Felt Hat“ sukėlė spūstį, o netrukus atsirado aukcionuose už kainą, viršijančią 600 dolerių.
Anksčiau mes pasakojome, kad „Pokemon GO“ kūrėjai pardavė žaidimą už 3,5 milijardo dolerių. Pirkėjas pasirodė esąs Saudo Arabijos „Savvy Games Group“ dukterinė įmonė.

Rašyti komentarą