Keleiviai 10 valandų skrido „į niekur“ ir dėl tualetų atsidūrė išvykimo šalyje: kas nutiko

(1)

Oro bendrovės „Air India“ skrydžio į Delį keleiviai patyrė 10 valandų kelionę „į niekur“, kai jų lėktuvas buvo priverstas grįžti atgal į Čikagą, nes dauguma tualetų buvo užsikimšę ir neveikė. Apie tai pranešė laikraštis „New York Post“.

Kovo 5 d. „Air India“ 126-asis reisas skrido virš Grenlandijos, kai sugedo 11 iš 12 tualetų ir keleiviai į juos nuleido maišus ir skudurus.

Remiantis „FlightAware“ sekimo programos duomenimis, problemos prasidėjo beveik penktą 14 valandų trukusio skrydžio valandą, todėl lėktuvas „Boeing 777-300ER“ buvo priverstas grįžti į O'Haro tarptautinį oro uostą Čikagoje.

„Nusileidus Čikagoje visi keleiviai ir įgulos nariai normaliai išlipo iš lėktuvo ir buvo apgyvendinti, kad patirtų kuo mažiau nepatogumų“, - sakoma bendrovės pranešime, kuriame minima tik ‚techninė problema‘.

Aviakompanija pažymėjo, kad dėl tuo metu daugumoje Europos oro uostų galiojusių naktinių apribojimų ji negalėjo pakeisti skrydžio krypties, todėl vienintelė reali galimybė buvo grįžti atgal į Čikagą.

Atlikus incidento tyrimą paaiškėjo, kad „plastikiniai maišeliai, skudurai ir drabužiai buvo rasti nuplauti ir įstrigę vandentiekio vamzdyne“, - pridūrė oro bendrovė.

Air India“ pareiškė, kad už atšauktus skrydžius grąžins pinigus, tačiau kai kuriems klientams tai neatnešė palengvėjimo. Vienas klientas sakė, kad pasinaudodamas „Lifemiles“ apdovanojimų programa per Kolumbijos oro vežėją „Avianca“ užsisakė pirmos klasės bilietą savo pusbroliui, skrendančiam į Indiją į vestuves, pranešė „View From The Wing“.

„Dabar esame „Avianca“, „Lifemiles“ ir „Air India“ klientų aptarnavimo pragare, kad išsiaiškintume, kaip susigrąžinti pinigus už bilietą“, - leidiniui sakė nusivylęs klientas.

Užsikimšę lėktuvų tualetai nėra neįprastas reiškinys, o problema paprastai dar labiau paaštrėja, kai keleiviai į vamzdžius nuleidžia netinkamus daiktus.

Oro bendrovė „Air India“ teigė, kad su panašiais incidentais jau buvo susidūrusi ankstesniais skrydžiais, kai į tualetus buvo nuplauti „tokie daiktai kaip antklodės, drabužiai, sauskelnės ir kitos atliekos“.

Net vieno ar dviejų užsikimšusių tualetų užtenka, kad įgula būtų priversta apsukti lėktuvą ir nusileisti, nes tualetų skaičius ribotas.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.