Pilotas atskleidė, ką įgulos nariai darytų, jei žinotų, kad lėktuvas netrukus nukris
(3)Liliana Girap pabrėžė, kad toks įvykis mažai tikėtinas ir tikimybė žūti lėktuvo katastrofoje yra labai maža.
Per pastaruosius 10 metų sudužo tik 0,000001 proc. lėktuvų. Vidutinio amerikiečio metinė rizika žūti lėktuvo katastrofoje yra maždaug 1:11 mln.
Nepaisant to, dar daugiau žmonių bijo skristi.
Iš dalies taip yra dėl katastrofiško lėktuvo avarijos pobūdžio ir galbūt dėl to, kad nevaldomų lėktuvų vaizdas įsitvirtino populiariojoje kultūroje per daugybę filmų.
Liliana sakė, kad pilotai yra apmokyti kalbėtis su keleiviais avarijos atveju. Tačiau jei lėktuvas nukris, greičiausiai keleiviai apie tai nesužinos.
„Mes tiek daug treniruojamės visiems nenumatytiems atvejams, skaitome apie visas sistemas, lėktuve nėra nė sekundės, kai galvojame, kad lėktuvas sudužtų.
Tai nėra jokia galimybė. Tai nėra mūsų mąstymo variantas.
Esame pasiruošę 99,9 proc. avarinių situacijų", - aiškino Liliana Ghirap.
- Esame pasiruošę, jei sugestų hidraulika ar elektra, jei sustotų visi varikliai, esame pasiruošę taip, kad neatsidurtume situacijoje, kai nuleidžiame rankas ir galvojame: „Dabar paskelbsime pranešimą keleiviams“.
Esant bet kokiai avarinei situacijai, prioritetas yra orlaivio valdymas.
Tikros avarinės situacijos atveju mūsų rūpestis yra skraidyti orlaiviu, o ne kalbėtis su keleiviais.
Tai sakau su visa derama pagarba keleiviams“.
Liliana sako, kad įgulos darbas - „valdyti minią“ ir užtikrinti, kad keleiviai būtų kuo saugesnėse vietose.
Kol jie tai daro, pilotai užsiima savo reikalais pilotų kabinoje.
„Mes kontroliuojame orlaivį.
Kai tik žinome, kad pavojaus nebėra ir tuoj nusileisime, paskelbiame pranešimą", - pridūrė Liliana.
Rašyti komentarą