Prašo klientų išreikšti savo paramą Heard arba Depui, pastatydamos indelius prie langelio

Šmeižto byla, kurią Johnny Deppas iškėlė Amber Heard, įrašinėjama, transliuojama per televiziją, linksniuojama ir aptarinėjama visame internete. "Vakarų ekspresas" primena, kad J.Deppas į teismą kreipėsi dėl tariamo A.Heard šmeižto – 2018 m. laikraštyje „Washington Post“ išspausdinto straipsnio apie smurtą šeimoje, nors publikacijoje Amber niekur neminėjo Johnny vardo.

Nors atrodo, kad visi reiškia savo nuomonę apie teismo procesą, yra riba, kurios nereikėtų peržengti, kai kalbama apie tinkamą reakciją į teismo procesą.

Deja, atrodo, kad šią ribą peržengė kai kurios "Starbucks" baristos (kavos ruošimo meistrai).

"Starbucks" baristos susidūrė su neigiama reakcija dėl Johnny Deppo ir Amber Heard arbatpinigių indelių.

Atrodo, kad kavos ruošimo meistrai prašo klientų išreikšti savo paramą Heard arba Depui, pastatydamos indelius prie langelio.

Nors kai kuriems žmonėms tai atrodo juokinga, daugeliui žmonių gana nemalonu, kad darbuotojai taip supriešina šiuos du žmones.

Virusiniame "TikTok" vaizdo įraše, sulaukusiame daugiau nei 5,2 mln. peržiūrų, matyti du arbatpinigių stiklainiai, pastatyti prie "Starbucks" "drive-thru" langelio, o visi pinigai - Deppo stiklainyje.

Vaizdo įraše groja "Karibų piratų" muzika ir girdisi, kaip automobilyje sėdinčios merginos švenčia davusios "vieną už Johnny".

Archyvų nuotr.

Kai kurie žmonės šią nekenksmingą arbatpinigių stiklainių kovą priima pernelyg rimtai, teigdami, kad žmonės tyčiojasi iš smurto artimoje aplinkoje atvejo.

Nesvarbu, kieno pusėje esate, Deppo ir Heard bylos nagrinėjimas yra sunki tema, susijusi su daugeliui žmonių skaudžia tema.

"Liūdna, kad žmonės tai traktuoja kaip Edvardo ir Džeikobo gerbėjų karą, nors tai smurto šeimoje byla..." - sakoma viename iš TikTok komentarų, tačiau manoma, kad yra visiškai priešingai.

Jei ką, tai tik įrodo, kad Deppo gerbėjų būrys jį be galo palaiko ir nenori nieko kito, tik teisingumo Heard atžvilgiu.

Tai taip pat būtų ne pirmas kartas, kai parduotuvės naudoja prieštaringai vertinamus popkultūros klausimus, kad paskatintų palikti arbatpinigių.

Panašiai neseniai buvo pasielgta po liūdnai pagarsėjusio Wilo Smitho ir Chriso Rocko pliaukštelėjimo "Oskarų" apdovanojimuose, kai maitinimo įstaigos juos supriešino.

Nors ši situacija greičiausiai buvo labiau kontraversiška, nes reikėjo pasirinkti pusę, vis tiek tai yra skatinimas atiduoti pinigus už tai, kad pasirinktumėte pusę labai opiu klausimu.

Kad ir kaip ten būtų, atrodo, kad, remiantis pradinio skelbėjo komentarais, darbuotojams buvo liepta arbatpinigių indelius grąžinti atgal į vidų, kad jie negalėtų kelti daugiau ginčų.

 

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder