Remis Retro

Remis Retro – apie kitų atlikėjų kritiką: gali skųstis ir verkti, o man per tą laiką kyla peržiūros

Šį šeštadienį žiūrovų dėmesiui – trečioji filmo „M.A.M.A kas toliau?!“ dalis apie vienintelius tokius Lietuvos muzikos apdovanojimus. Žinomiausi šalies šou pasaulio atstovai čia atvirai papasakos ne tik apie tai, kaip sukurti hitą ar pragyventi iš muzikos, bet ir kokia yra tamsioji populiarumo pusė. Kaip priimti kritiką? Ką atsakyti konkurentams?

Konkurencija Lietuvos muzikos pasaulyje išties yra milžiniška, o anksčiau ne kartą esame girdėję ir faktą, kad iš muzikos pragyventi neįmanoma.

Tačiau ar tai yra tiesa?

Anot M.A.M.A muzikos apdovanojimų organizatoriaus Martyno Tylos, jei atlikėjas yra „ant bangos“, jis dabar gali uždirbti nors ir milijoną. Tiesa, visa tai turi savo kainą.

„Depresija, pergyvenimas, vienatvė…. Neslėpsiu – ir alkoholis, narkotikai bei daug psichologinių problemų.

Tai yra populiarumo kaina. Ant scenos atlikėjas visus linksmina, o nulipęs nuo scenos turi ir kitą pusę“, – tvirtino jis.

Tiesa, pasiekti populiarumą ir pragyventi iš muzikos – ne taip paprasta. Anot dainininkės Jessicos Shy vadybininko Lino Strockio, iš savo muzikinės veiklos atlikėjas gali išgyventi tada, jei vienas jo kūrinis internete surenka bent milijoną peržiūrų, socialiniuose tinkluose jis turi virš 100 tūkst. sekėjų, o į jo koncertus ateina bent 1000 žmonių. „Visa kita iki tol yra tik žaidimas“, – neslėpė jis.

Progos paironizuoti šia tema nepraleis ir Justės Arlauskaitės-Jazzu vadybininkas Lauras Lučiūnas.

„Vaizdo klipai dažnai būna tik savęs patenkinimo rodiklis. Bet su „clickais“ nupirksi tik sviestą. Ikrų – jau nebe. O ką valgyti, jei ikrų nėra?

Padorus artistas turi misti austrėmis“, – sakė jis.

Kaip pastebės M. Tyla, viena populiariausių atlikėjų Lietuvos muzikos pasaulyje šiuo metu yra Natalija Bunkė – bilietai į jos koncertą „Žalgirio“ arenoje buvo tiesiog iššluoti.

Tačiau, anot M. Tylos, tai – didelio darbo ir atsidavimo rezultatas.

„Ji važinėjo po Lietuvos kaimus, rajonus, provincijas. Jai nebuvo gėda ar kažkas blogai. Ir štai, brangieji – dabar ji arenoje turi surinkusi apie 13-15 tūkstančių žmonių“, – sakė M. Tyla.

Tačiau ar koncertas didžiulėje arenoje atneša turtus? „Norėjau skristi iš Vilniaus į Palangą, tai man tas 30 tūkstančių buvo daug.

Jei nori skristi verslo klase, turi būti areninis atlikėjas. Turėtum būti tarp tokių, kurie pilnas arenas renka nuolatos“, – sakė pati N. Bunkė.

Tačiau ne visi atlikėjai Lietuvos pramogų pasaulyje džiaugiasi vieni kitų sėkme. Trečiosios filmo dalies žiūrovai išgirs ir nemažai kritikos, kurią muzikos kūrėjai dalins vieni kitiems.

„Aplink yra daug snobų, pavydžių zarazų. Ką čia vynioti į vatą?

Kol visi kalba už akių, aš kalbu tiesiai į kamerą, nes man vienodai. Kiti gali skųstis, gali verkti, o man per tą laiką kyla peržiūros“, – sakė neseniai su N. Bunke populiarų hitą išleidęs Remis Retro.

Atlikėjai atskleidė, kad vieno recepto, kaip tą padaryti, tikrai nėra.

„Iš pradžių mums sekėsi daryti dainas, kurios tapo hitais, nes mes tai darėme nemokėdami“, – pripažins Remio brolis Gamka.

Kitas populiarus atlikėjas Vaidas Baumila pasakojo, kad prie jo dainų, tampančių hitais, kartais prisideda ir mama.

„Mūzų ieškojimas yra fainas dalykas, nes tada viskas pasirašo per 5 sekundes – taip, kaip „Kunigunda“. O kitą kartą tu tiesiog sėdi ir galvoji – o ką rašytų mano mama Nijolė, kuri yra lietuvių kalbos mokytoja?“ – šypsojosi jis.

Tačiau ne visiems muzika – vien hitai. „Daug kas gali sakyti, kad meluoju, ir žmonės man tai yra sakę ir tiesiai šviesiai: „Negali būti, kad tu negalvoji, kaip sukurti hitą ar gauti didžiulį kontraktą“.

Bet ne – ne visi taip gyvena, ir ne todėl daro muziką“, – kalbėjo Monika Liu.

Organizatorių nuotr.

Gemius

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder