Nauja „Vytauto” etiketė su palaikymu LGBT supykdė gyventojus: siūlo boikotuoti

(2)

Naujosios „Vytauto" mineralinio vandens etiketės ne juokais nustebino gyventojus. Jie dalijasi nuotraukomis, pamatę parduotuvėje etiketes su užrašais „Už meilę LGBT", „Už transgenderius" ir pan.

Verslas tikina, kad tai tik šimtmečio veiklą švenčiančio prekės ženklo akcija, o gyventojai vienas po kito tikina, kad daugiau šio vandens nebepirks ir ragina kitus boikotuoti gamintoją.

Socialiniuose tinkluose kurį laiką pasirodo nuotraukos su įvairiomis mineralinio vandens „Vytautas" etiketėmis. Kai kurios jų atrodo politiškai angažuotos. Jos skelbia meilę LGBT bendruomenei, pasisako už transgenderius, LGBT partnerystę, LGBT teises ir pan.

Tokios etiketės patraukė gyventojų dėmesį, o kai kurie, pamatę nuotraukas, net nepatikėjo, jog etiketės tikros. Tačiau kai žmonės patikino, kad tokius užrašus matė savo akimis, internautai nustėro.

„Tai ne fotošopas, mineralinis vanduo „Vytautas" jau senokai puošiasi tokiomis etiketėmis. Aš jo jau seniai nebeperku", - rašė viena internautė. „Taip. Matėme. Ir taip pat nebeperkame", - antrino kitas komentatorius.

Kiti svarstė, kad Vytautas Didysis, pamatęs tokias etiketes ant butelių, turbūt karste apsiverstų. „Vytautas juos parduotų kryžiuočiams", - šmaikštavo vienas komentatorius.

„Su tokiu marketingu praras dalį klientų", - rašė vienas internautas. Ir buvo teisus. Nemažai besipiktinančių žmonių internete tikino, kad daugiau vandens „Vytautas" nebepirks.

„Nebepirksiu, su tokiais mineraliniais man ne pakeliui. Gerai, kad yra alternatyvų", - komentavo dar vienas internautas. Viena moteris patvirtino, kad etikečių yra visų skoniams: „Mes kaip tik praėjusią savaitę pirkome su etikete „Už Marijos Žemę." Pasirodo, pagal visų skonius pasistengė."

Iš tiesų tai nėra LGBT palaikanti akciją, inicijuota pačios įmonės, tokias etiketes gali sukurti patys gyventojai. Ši akcija vyksta jau ne vieną mėnesį ir yra skirta mineralinio vandens „Vytautas" šimtmečiui Lietuvoje paminėti.

„Prisijunk prie „Vytauto" ir kartu pasitik 100-ąjį legendinio vandens jubiliejų. Apsilankyk „Vytauto" puslapyje ir pasiūlyk tostą, o mes pasirūpinsime, kad jis atsidurtų ant mineralinio vandens butelių šventinės pakuotės", - dar metų pradžioje skelbė „Vytautas".

Kaip nurodoma svetainėje, pasiūlyti tostą, kuris atsidurtų ant etiketės, gali kiekvienas. Taip pat pridedama, kad tostų autoriai prisiima atsakomybę už savo pasiūlymus. Įžeidžiantys, kompromituojantys, reklaminiai ir pasikartojantys tostai, tostai suvesti nesilaikant lietuvių kalbos gramatikos taisyklių gali būti šalinami akcijos organizatoriaus nuožiūra.

Akcijos taisyklėse nurodoma, kad organizatorius yra UAB „Birštono mineraliniai vandenys". O savo tostus gyventojai gali siūlyti iki vasaros pabaigos. Atrinkti tostai bus skelbiami „Vytautas" tostų galerijoje.

Dalyviai sutinka, kad būtų nurodomi jų asmens duomenys - vardas ir, jeigu nurodyta, pavardė, kaip tostų kūrėjų. Atrinkti tostai gali būti išspausdinti ant mineralinio vandens „Vytautas" etikečių.

Taisyklėse nurodoma, kad tostai bus vertinami ir visą laikotarpį geriausių tostų kūrėjams gali būti skiriami prizai.

Kaip matyti iš tostų galerijos, pasiūlymų yra pačių įvairiausių. Ir ne tik susijusių su LGBT.

Pavyzdžiui, yra etikečių su užrašais „Už vienybę", „Už kebabų atpigimą", „Už slovikus", „Už pigesnį Vytautą", „Už ugniagesius", „Už Viliją ir Gitaną", „Už tavo mamą", „Už Lietuvos kultūrą", „Už žmogaus teises", „Už lygias galimybes", „Už Ingridą" „Už Palestiną", „Už šeimą", „Už senjorus" ir kt. Iš viso - 12604 pasiūlymai.

Nurodoma, kad šie tostai dar tik rengiami spaudai.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder