Vairuotojai pratrūko keiksmais: „užlūžo" „Regitra"

(4)

Šiandien nemažai į valstybės įmonės "Regitra" Klaipėdos filialą atvykusių vairuotojų liko it musę kandę.

Šiandien, ketvirtadienį (lapkričio 16 d.), po pietų įžengus į "Regitros" Klaipėdos filialą atsispausdinti eilės numerį pirmajame aukšte esančiame terminale nebuvo įmanoma.



Pasak prie jo besibūriavusių vairuotojų, jis neveikė jau porą valandų.



Antrajame aukšte esantis terminalas eilės numerius spausdino.



Tačiau prieš 14 val. "Regitros" darbuotojas garsiai informavo, kad laukiantys pasikeisti ar užsisakyti vairuotojo pažymėjimus, gali negaišti laiko.



Pasiūlyta atvykti kitą dieną.



Žmonėms pranešta, kad ši paslauga dėl techninių kliūčių laikinai neteikiama.



Ir ne tik Klaipėdoje, bet ir visoje Lietuvoje.



Pasipiktinusių netrūko. Labiausiai pykusieji tikino, kad savo eilės laukė apie pusantros valandos.



Socialinio tinklo "Facebook" savo paskyroje "Regitra" apie nesklandumus nieko nepraneša.



Lakoniška informacija pateikta tik "Regitros" tinklapyje - "Informuojame, jog dėl sutrikusio registro duomenų gavimo laikinai nėra teikiamos visos paslaugos. Atsiprašome už nepatogumus".



Apie 14.30 val. ši užrašas iš tinklapio dingo.



Tačiau gauti informacijos paskambinus "Regitros" nurodyti telefono numeriu nebuvo galima - visi konsultantai buvo užimti.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder