Simona Nainė papasakojo, kiek investuoja į vardinius prekės ženklus: svarbu pildyti savo svajones

Ketvirtadienį atidaryta pirmoji Lenkijos prekybos tinklo „Half Price“ parduotuvė, kuri pirkėjus žada vilioti žemomis žinomų pasaulinių prekės ženklų drabužių kainomis. Čia buvo galima pastebėti ir apsilankiusią nuomonės formuotoją Simoną Nainę.

Delfi ji papasakojo, ką įsigijo naujoje parduotuvėje ir paatviravo apie vardinių prekių ženklų daiktus savo namuose.

Delfi „Half Price“ parduotuvės atidaryme sutikta S. Nainė teigė įsigijusi akinius, rankinuką, krepšį piknikui ir kilimėlį prie durų namams.

„Čia yra visko labai daug, mačiau labai fainą skiltį namams. Galima daug ko gražaus rasti. Yra fainų dalykų gyvūnams, ateityje sakė šį skyrių net ir praplės. Be to, radau labai platų akinių nuo saulės pasirinkimą geromis kainomis“, – šypsodamasi kalbėjo S. Nainė.

Žinoma moteris, paklausta, ar dažnai leidžia sau įsigyti vardinių prekių ženklų daiktus teigė nemėgstanti išlaidauti drabužiams. Vis dėlto kartais įsigyja kokių nors aksesuarų.

„Neperku labai brangių suknelių, investuoju į batus, rankinukus, kokybiškus akinius nuo saulės bei aksesuarus“, – sakė S. Nainė.

Ji pridūrė, kad kiekvienas įsigytas pirkinys yra tik daiktas, vis dėlto, anot jos, nesvarbu, kiek kainuotų, jei žmogus apie ką nors svajoja ir gali sau tai leisti, svarbu tokius norus išpildyti.

„O vardinių prekės ženklų pirkinius, manau, galima rasti visur, ir internete, ir Lietuvoje, ir užsienyje. Svarbu tik adekvačiai įsivertinti jų kainą“, – teigė žinoma moteris.

Delfi primena, kad Lenkijoje „Half Price“ žinomas kaip pigesnių drabužių parduotuvių tinklas, tačiau jame galima rasti ir avalynės, namų apyvokos, interjero daiktų.

Šį tinklą valdo bendrovė „CCC Group“, kurią sudaro 5 vienas kitą papildantys prekiniai ženklai: CCC, Modivo, eavalyne.lt, HalfPrice ir DeeZee. CCC tinklas veikia net 29 pasaulio šalyse, kur turi beveik 1000 parduotuvių.

Kaip Vilniaus „Half Price“ parduotuvės atidaryme sakė „Half Price“ mažmeninės prekybos vadovė Paulina Dudak, šis lenkų prekybos tinklas savo klientams gali pasiūlyti iki 80 proc. mažesnes nei įprastos žinomų prekės ženklų drabužių, avalynės ir kitų produktų kainos.

Tačiau ji patikino, kad „Half Price“ tikrai nesiorientuoja tik į mažas ar vidutines pajamas gaunančius pirkėjus.

„Mūsų tikslas – kad „Half price“ būtų parduotuvė kiekvienam. Nesvarbu, kokios jūsų pajamos, norime pakviesti jus apsipirkti pas mus. Turime tikrai patrauklias kainas, bet taip pat turime ir patrauklią kokybę. Tad mes tikimės didele verte pritraukti įvairius lankytojus – įvairių amžiaus grupių tiek moteris, tiek vyrus“, – kalbėjo P. Dudak.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder