Iš viso šio verslininkų verkšlenimo susidaro įpūdis, jog valstybė turėtų primokėti jiems prie jų uždirbamo pelno, nebausti už taršą ir dar papildomai investuoti, siekiant dar padidinti jų pelnus. Ir visas šis cinizmas vyksta laiku, kada MMA nesiekia skurdo ribos. Gėda visai Lietuvai!
jis
jis,
taip, pats laikas praradus ir prarandant toliau Baltarusijos krovinius ir neturint alternatyvų skystiems kroviniams.
???
???,
O kodėl kišti milijonus į krantinių gilinimą, kei nedidinti nuomos kainos. Įdomu, kaip A. Vaitkus skaičiuoje uosto uždirbamą pelną. Išlaidos, minus pajamos. Todėl akivaizdu, kad reikia didesnės nuomos kainos, tada didės uosto išlaidos, mažės pelnas. Kodėl Klaipėdoje pelnas turi būti didesnis nei Roterdame?
,
Kaip visada, už mašinos stovėjimą niekas klaipėdiečių net neklausė ar galime kelti kainas, o verslui visos lengvatos.
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
Iš viso šio verslininkų verkšlenimo susidaro įpūdis, jog valstybė turėtų primokėti jiems prie jų uždirbamo pelno, nebausti už taršą ir dar papildomai investuoti, siekiant dar padidinti jų pelnus. Ir visas šis cinizmas vyksta laiku, kada MMA nesiekia skurdo ribos. Gėda visai Lietuvai!
taip, pats laikas praradus ir prarandant toliau Baltarusijos krovinius ir neturint alternatyvų skystiems kroviniams.
O kodėl kišti milijonus į krantinių gilinimą, kei nedidinti nuomos kainos. Įdomu, kaip A. Vaitkus skaičiuoje uosto uždirbamą pelną. Išlaidos, minus pajamos. Todėl akivaizdu, kad reikia didesnės nuomos kainos, tada didės uosto išlaidos, mažės pelnas. Kodėl Klaipėdoje pelnas turi būti didesnis nei Roterdame?
Kaip visada, už mašinos stovėjimą niekas klaipėdiečių net neklausė ar galime kelti kainas, o verslui visos lengvatos.
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.