Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
100%pritariu p.Romo išsakytoms mintims Kažkaip čia nė žodelio,kiek uosto direkcija investavo į pirsų statybą,dabar spendžiamas probleminis sunkiojo transporto privažiavmo klausimas,necivilizuotu būdu paraližavęs centrinę miesto dalį O dar kur taršos,triukšmo keliamos problemos Ir manau čia dar tik viso tai pradžia,nes krova didės
Stasys, 2021-11-02 20:03
Ką čia be pridėsi? "Angeliukai" už dyką gavo visą jūrinei veiklai infrastruktūrą, keltus ir t.t.? Tik nereikia vaizduoti motinos Teresės, čia kaip socializmas su žmogišku veidu? Nonsensas!!! O dar Lietuvos vėliava? Tai būdas kaip nemokėti daniškų atliginimų?
Algimantas Požela, 2021-10-31 16:28
Jo, viskas čia gražu. Tikrai daug davė Klaipėdai. Bet yra bet.... tik prieš pusmetš TT line kažkaip sugebėjo atidaryti liniją, nes normalios rinkliavos padarytos tik DFDS keltams, naujai norinčiai atsidaryti linijai jos kelis kart didesnės. Todėl kitų linijų ir nėra. O tai, kad keltai buvo perkelti į miesto centrą ir dabar visa Lietuva turi statyti viadukus privačiai kompanijai, kad važiuojatys sunkvežimiai bent kažkiek atlaisvintų Klaipėdą, aš net nekalbu.
Romas, 2021-10-28 08:52
Buvo monopolistai, kol neatėjo TT Line, bet kainos liko ne pasikeitusios, vos ne dvigubai pigiau veža TT-Line. DFDS darbuotojo atlyginimas Lietuvos pusėje toli gražu ne "daniškas", esame pigi darbo jėga. Užsakė ir Kinija pagamino naują keltą, kuris neatlaikė išbandymų, variklio problemos, denis deformavosi. Ir dabartiniai keltai kartais eina, tik su vienu iš dviejų veikiančių varikliu.
Žinau, 2021-10-28 07:19

Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.