Rašyti komentarą

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
gintaro
gintaro,

ylanka ,jau pries 30 metu turejo buti uostu

To ekonomistas
To ekonomistas,

100% nei viena koncesija nedave naudos miestui, tai planuota iliuzija. Ar Dreverna ar Klaipeda ... Isdulkins ir pames...nes tokia ta jau konsecija isnaudoti ir atiduoti nudrenkta...ai ai susidevejo.:) reikia miesto pinigu, kad vel krauja galetu ciulpti

papakarlas
papakarlas,

Užtektų įrengti vieną - kitą normalų slipą ir poreikis uosteliams sumažėtų. Atsiveži ant traliuko, - pasiplaukioji, - vėl išsiveži.

Ekonomistas
Ekonomistas,

Straipsnis apie tai, kad uostelius nori valdyti privatininkai (ta “savivaldybė“ pagal faktą dažniausiai yra aiški grupelė “kocesininkų“), pasilikdami sau pelnus, bet įplaukas į juos tegul atkapsto “valstybė“ už mūsų pinigus, nes jie investuoti nenori - įprastinis biznelis šioje šalyje. Ačiū, kad valstybė vandens keliais pasirūpina, o va jau įvažiavimais į savo kiemus, ponai, pasirūpinkite patys.

Jonas
Jonas,

Apmokestintu kaip Parkavimas mašinų su sąlyga rinkliava prieplaukų statymui . Be žinoma pinigai nueis kitur .

Martynas
Martynas,

Taip trūksta vietu kad hortivitai dzin ant gamtosaugos, viskas legalu ir teiseta :)

Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.