Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
gintaro
gintaro,

ylanka ,jau pries 30 metu turejo buti uostu

To ekonomistas
To ekonomistas,

100% nei viena koncesija nedave naudos miestui, tai planuota iliuzija. Ar Dreverna ar Klaipeda ... Isdulkins ir pames...nes tokia ta jau konsecija isnaudoti ir atiduoti nudrenkta...ai ai susidevejo.:) reikia miesto pinigu, kad vel krauja galetu ciulpti

papakarlas
papakarlas,

Užtektų įrengti vieną - kitą normalų slipą ir poreikis uosteliams sumažėtų. Atsiveži ant traliuko, - pasiplaukioji, - vėl išsiveži.

Ekonomistas
Ekonomistas,

Straipsnis apie tai, kad uostelius nori valdyti privatininkai (ta “savivaldybė“ pagal faktą dažniausiai yra aiški grupelė “kocesininkų“), pasilikdami sau pelnus, bet įplaukas į juos tegul atkapsto “valstybė“ už mūsų pinigus, nes jie investuoti nenori - įprastinis biznelis šioje šalyje. Ačiū, kad valstybė vandens keliais pasirūpina, o va jau įvažiavimais į savo kiemus, ponai, pasirūpinkite patys.

Jonas
Jonas,

Apmokestintu kaip Parkavimas mašinų su sąlyga rinkliava prieplaukų statymui . Be žinoma pinigai nueis kitur .

Martynas
Martynas,

Taip trūksta vietu kad hortivitai dzin ant gamtosaugos, viskas legalu ir teiseta :)

Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.