Šie darbai būtini, siekiant užtikrinti kuo efektyvesnį ir saugesnį keleivių ir transporto priemonių perkėlimą, sakoma VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos pranešime.
„Uosto direkcija yra atsakinga už uosto infrastruktūrą, jos būklę, įskaitant ir tą, kuri yra skirta gyventojų ir transporto priemonių perkėlimui per Kuršių marias. Mūsų siekis yra prisidėti, kad būtų užtikrintas efektyvus keltų švartavimas ir keleivių bei transporto priemonių aptarnavimas“, – sako Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.
Naujosios perkėlos krantinės pastatytos maždaug prieš keturis dešimtmečius. Įgyvendinant projektą bus rekonstruojama dalis krantinių tiek Klaipėdos, tiek Smiltynės pusėje. Čia bus įrengti švartavimo stulpeliai, kelio užtvarai. Projekto sprendiniai apima ir esamų rampų konstrukcijų keitimą naujomis hidraulinėmis rampomis. Taip pat yra suprojektuoti lauko apšvietimo tinklai ir kita infrastruktūra. Projekto įgyvendinimą finansuos Uosto direkcija ir AB Smiltynės perkėla.
Planuojama, kad su konkurso laimėtoju pasirašius sutartį, darbai prasidėtų pasibaigus vasaros sezonui ir sumažėjus besikeliančiųjų srautui. Darbai bus planuojami dviem etapais, kad nebūtų trikdomas perkėlos darbas.
AB Smiltynės perkėlos duomenimis, 2021 metais bendrovės keltai perkėlė 710 tūkst. 317 transporto priemonių. Bendras perkeltų keleivių ir dviratininkų skaičius (įskaitant senąją perkėlą) pernai siekė daugiau kaip 2 mln. 711 tūkst.
Rašyti komentarą