Marko Polo keltas tragedija. Jis turėtų būti parduotas i metalo laužą.
,
Konkurencija yra gerai
Pastebėjimas
Pastebėjimas,
Ar čia yra "TT Line" reklaminis straipsnis? Labai į tai panašu. Paviršutiniškas pasižiūrėjimas į "TT Line" veiklą Klaipėdoje. Didelės problemos yra pačiame Klaipėdos "TT Line" terminale. Pagrinde tai susieta su krautų priekabų atidavimu į terminalą. Palyginti su CKT (Centriniu Klaipėdos terminalu), "TT Line" terminale yra tarsi akmens amžius. Priekabų registracijos kompiuteris "būdelėje" yra beviltiškai pasenęs, dažnai neveikia. Užsiregistravus, jei pavyksta, toliau tenka pėdinti į apsaugos vartus. Išduoda lapą, kurį paskui jau įvažiavus į terminalą, reikia atiduoti, kad pildytų kažkoks specialistas - aprašytų priekabą. Analogiškame terminale CKT visa tai atlieka kamerios vartuose. "TT Line" terminale kartais aprašinėtojo tenka ieškoti. Per pietus laukti ir valandą kol jis pasirodys. Priekabų statymo vietos vėlgi išdėstytios keistokai. Priekabos statomos viena už kitos, o ne eglute kaip CKT, todėl tenka stovėti ir laukti kol kitas sunkvežimis atkabins priekabą. Jei domėsitės išgirsite argumentą, kad įrengti normaliai priekabų statymo aikštelei nėra vietos. Kažin? Šalia "TT Line" terminalo Klaipėdoje yra sovietinių garažų rajonas. Juos nugriovus vietos atsirastų. Klaipėdos uostas ir Lietuvos valdžia lengvai praradusi tranzito krovinius kalba apie naujus milijonus tonų. Pradėkite nuo tvarkos ir infrastruktūros gerinimo. Apie 60-70 proc. krovinių į uostą juda krovininiu transportu. Tam, kad pagerinti krovinių atvežimą sunkvežimiais Klaipėdos uoste mažai kas daroma. Dešimtys, šimtai milijonų sukišta į geležinkelių tvarkymą, kurie Lietuvai praradus tranzitą mažai benaudojami. Pradėkite tvarkyti sunkvežimių privažiavimus į uostą, krovinių priėmimo sistemas. Kitaip uostas uždus itin blogoje sunkvežimių privažiavimo į uostą sistemoje.
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
Marko Polo keltas tragedija. Jis turėtų būti parduotas i metalo laužą.
Konkurencija yra gerai
Ar čia yra "TT Line" reklaminis straipsnis? Labai į tai panašu. Paviršutiniškas pasižiūrėjimas į "TT Line" veiklą Klaipėdoje. Didelės problemos yra pačiame Klaipėdos "TT Line" terminale. Pagrinde tai susieta su krautų priekabų atidavimu į terminalą. Palyginti su CKT (Centriniu Klaipėdos terminalu), "TT Line" terminale yra tarsi akmens amžius. Priekabų registracijos kompiuteris "būdelėje" yra beviltiškai pasenęs, dažnai neveikia. Užsiregistravus, jei pavyksta, toliau tenka pėdinti į apsaugos vartus. Išduoda lapą, kurį paskui jau įvažiavus į terminalą, reikia atiduoti, kad pildytų kažkoks specialistas - aprašytų priekabą. Analogiškame terminale CKT visa tai atlieka kamerios vartuose. "TT Line" terminale kartais aprašinėtojo tenka ieškoti. Per pietus laukti ir valandą kol jis pasirodys. Priekabų statymo vietos vėlgi išdėstytios keistokai. Priekabos statomos viena už kitos, o ne eglute kaip CKT, todėl tenka stovėti ir laukti kol kitas sunkvežimis atkabins priekabą. Jei domėsitės išgirsite argumentą, kad įrengti normaliai priekabų statymo aikštelei nėra vietos. Kažin? Šalia "TT Line" terminalo Klaipėdoje yra sovietinių garažų rajonas. Juos nugriovus vietos atsirastų. Klaipėdos uostas ir Lietuvos valdžia lengvai praradusi tranzito krovinius kalba apie naujus milijonus tonų. Pradėkite nuo tvarkos ir infrastruktūros gerinimo. Apie 60-70 proc. krovinių į uostą juda krovininiu transportu. Tam, kad pagerinti krovinių atvežimą sunkvežimiais Klaipėdos uoste mažai kas daroma. Dešimtys, šimtai milijonų sukišta į geležinkelių tvarkymą, kurie Lietuvai praradus tranzitą mažai benaudojami. Pradėkite tvarkyti sunkvežimių privažiavimus į uostą, krovinių priėmimo sistemas. Kitaip uostas uždus itin blogoje sunkvežimių privažiavimo į uostą sistemoje.
Ar tikrai yra varomas dujomis ??
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.