Iš įvairių pasaulio šalių atplaukiančių laivų kapitonai, čia dirbantys ekspeditoriai ir agentai Klaipėdos uostą ir jame teikiamas paslaugas vertina labai gerai ir nurodo, kad jas rekomenduotų kitiems, – tai parodė atliktas klientų pasitenkinimo tyrimas (NPS – Net Promoter Score).
„Kiekvienas uosto naudotojas – tai mūsų partneris, prisidedantis prie mūsų pažangos. Norint tobulėti, mums būtina žinoti jų poreikius, lūkesčius ir iššūkius, su kuriais jie susiduria.
Tik turėdami šią informaciją galime toliau stiprinti Klaipėdos uosto konkurencingumą“, – sako Uosto direkcijos vadovas Algis Latakas.
Laivų agentai ir ekspeditoriai vertino uoste veikiančias skaitmenines sistemas, uosto infrastruktūrą, pasirengimą priimti laivus, krovos darbų greitį, laivybos linijų kiekį, kontroliuojančių institucijų darbą ir kt.
Kapitonų paprašyta įvertinti locmanų darbą, švartavimo procesus, krovos greitį, esamą infrastruktūrą. Klaipėdos uoste teikiamomis paslaugomis klientų pasitenkinimas antrus metus iš eilės siekia 70 procentų.
Geriausiai Klaipėdos uostą vertino laivų kapitonai – šios klientų grupės pasitenkinimas paslaugomis sudarė 73 procentus. Klaipėdos uostą jie rekomenduoja kaip aukštos paslaugų kokybės uostą.
Iš esmės teigiamai, t. y. aukštesniu nei 9 balu, vertinti visi parametrai: krantinių infrastruktūra, laivybos ženklai, įplaukimo kanalo parametrai, apsisukimo baseino parametrai, LET paslaugų kokybė, locmanų kompetencija bei įranga, remonto, vilkikų, švartuotojų, agentavimo, kontroliuojančių institucijų bei kitų uoste teikiamų paslaugų (bunkeravimo, produktų, gėlo vandens, atliekų surinkimo ir kt.) prieinamumas ir kokybė, taip pat krovos greitis ir Klaipėdos uosto žalumas.
Tyrime dalyvavę laivų agentai šiemet geriau nei pernai įvertino Laivų eismo valdymo ir informacinę sistemą (LUVIS), jos teikiamų el. paslaugų patogumą bei vartotojų sąsajos patogumą.
Kaip stipriausios sritys, laivų agentų nuomone, buvo įvertintos šios: švartavimo saugumas, laivų vilkimo paslaugų kokybė ir uoste teikiamų paslaugų tiekėjų pasirinkimas.
Ekspeditoriai vertino kroviniams ir su jais susijusioms procedūroms efektyviai valdyti Klaipėdos uoste skirtą KIPIS elektroninę sistemą, kontroliuojančias institucijas, krovą ir kitus darbo apektus.
Geriau šiemet ekspeditoriai įvertino Klaipėdos uoste esančių laivybos linijų gausą, krovinio saugumą, perkrovimo kokybę, greitį, geležinkelio vagonų pakrovimo ir iškrovimo greitį, infrastruktūrą, naudojantis automobilių transportu.
NPS (Net Promoter Score) rodiklis ir jo metodika leidžia išmatuoti uosto paslaugų kokybę per tam tikrą laikotarpį bei kasmet siekti vis aukštesnių rezultatų.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija klientų pasitenkinimo rodiklį matuoja nuo 2019 m. Per šešerius metus teigiamas vertinimas paaugo 22 procentiniais punktais: nuo 48 proc. 2019 metais iki 70 procentų šiemet.
Rašyti komentarą