"Mirtis" eismo reguliavimo įrangą ištiko ankstų antradienio rytą.
"Šviesoforas nustojo funkcionuoti iš po nakties. Priežasčių kol kas nežinome, jos paaiškės tik išmontavus valdiklį ir jį nuvežus į gamintojo Vokietijoje laboratoriją. Gal elektros įtampos pokyčiai, gal dar kas", - konkrečių gedimo priežasčių pasakyti negalėjo šviesoforus Klaipėdoje prižiūrinčios bendrovės "Sankryža" direktorius Antanas Garjonas.
Pasak jo, suremontuoti valdiklio nebeįmanoma - yra sugedę visi jo blokai.
"Turime atsarginį valdiklį. Sumontuosime jį, bet tik laikinai. Po to spręsime, ką daryti toliau - tokios didelės sankryžos valdiklis yra itin sudėtingas įrenginys, todėl kainuoja iki 30 tūkstančių litų. Reikės spręsti, kaip įsigyti nuolatinį valdiklį", - teigė A. Garjonas.
Bendrovės vadovo teigimu, šviesoforas turėtų pradėti funkcionuoti rytoj.
"Žiūrėsime, kaip seksis. Daug laidų, daug pajungimo taškų, o darbus gali atlikti tik vienas žmogus, nes kiti neturėtų net kaip prieiti prie valdiklio spintos", - sakė "Sankryžos" direktorius.
Tiesa, tuo metu, kai įmonės vadovas VE.lt pasakojo apie skubos tvarka atliekamus darbus, prie valdiklio spintos nesidarbavo nė vieno "Sankryžos" atstovo, "Akropolio" sankryžoje ir toliau tvyrojo chaosas.
Su pastaruoju kovoti žadėjo policijos pareigūnai. Pasak Klaipėdos apskrities VPK Kelių policijos biuro viršininko pareigas laikinai einančio Ramūno Šideikio, jų ekipažas nuolat pravažiuoja pro sankryžą ir stebi, ar nėra kamščių. O piko valandomis, tikino laikinasis viršininkas, pareigūnai patys reguliuos eismą.
R. Šideikis sakė, kad iki 15 valandos pranešimų apie avarijas be šviesoforo likusioje sankryžoje nebuvo gauta.
Rašyti komentarą