Štai "Fiat" vadovas Sergio Marchionne pareiškė, kad gamtinėmis dujomis varomas transportas yra optimaliausias sprendimas. "Elektromobiliai turi daug trūkumų, svarbiausias jų - ilgas akumuliatorių krovimo laikas", - paaiškino S. Marchionne.
"Iveco" padalinio vadovas Alfredas Altavilla irgi teigia, kad dujų technologijos labiau apsimoka. Pavyzdžiui, anot jo, benzininiame automobilyje įrengti dujų įrangą kainuoja 3 000 eurų, vietoje benzininio pirkti dyzelinį modelį reiškia papildomus 3 300 eurų, o paversti savo mašiną hibridine atsieitų 8 000 eurų.
Specialistai teigia, kad "Fiat" turi visas galimybes šioje srityje aplenkti konkurentus. Italai, beje, jau ir taip pirmauja Europos Sąjungoje tarp gamintojų - jie pernai pardavė 127 tūkst. "Panda" modelių ir "Ducato" autobusų, varomų metanu. Tai - 55 proc. visų dujomis varomų automobilių ES.
"Fiat" planai su dujomis varomais automobiliais užkariauti JAV rinką irgi realūs, teigia Milano politechnikos instituto profesorius Juliano Nochi. Pasak jo, "Fiat" gali pasinaudoti savo pranašumu vien todėl, kad pernai JAV tapo daugiausiai dujų pasaulyje išgavusia šalimi.
Rašyti komentarą