GM išlaidos dėl užvedimo sistemos dalių defektų šiuo metu iš viso siekia 2 mlrd. JAV dolerių, nes dar 900 mln. JAV dolerių įmonė rugsėjį sumokėjo JAV teisingumo departamentui.
Anot GM fondo kompensacijų eksperto Keno Fainbergo (Ken Feinberg), 91 proc. įmonės siūlomų nukentėjusiems ar jų artimiesiems kompensacijų buvo priimtos. Tarp jų nurodomi visi 124 atvejai, kuomet eismo įvykio metu žuvo žmonių, taip pat 16 iš 18-os sunkių sužeidimų atvejų.
Detroite įsikūrusi automobilių gamintoja fondą įsteigė dar 2014 metų birželį, spaudžiama politikų ir teisininkų dėl maždaug dešimtmetį slėptos informacijos apie užvedimo sistemos dalių defektus senesnės gamybos automobiliuose.
Įmonė 2014-aisiais pradėjo atšaukti automobilius, kuriuose aptiktas degimo spynelės defektas gali sukelti staigų savaiminį rakto judėjimą, savo ruožtu, galintį užgesinti variklį ir sukelti staigų transporto priemonės sustojimą. Be to, dėl šios priežasties kilus eismo įvykiui gali neišsiskleisti oro pagalvės.
Rašyti komentarą