Priminsime, kad eismas pirmąja 317 metrų ilgio estakada, kuria važiuojama nuo Kauno pusės Palangos link, leistas dar rugpjūčio pradžioje.
Dabar ketinama vairuotojams leisti naudotis ir ilgesniąja, 552 metrų ilgio, estakada, kuria jie važiuos priešinga kryptimi - nuo Palangos į Kauno pusę. Tiesa, tai priklausys nuo penktadienį objektą apžiūrėsiančios komisijos narių - jei jie priekaištų "Kauno tiltams" neturės, automobiliams važiuoti naująja estakada bus leista tą pačią dieną.
Tikimasi, jog taip ir atsitiks, nes rangovai jau yra pabaigę visus pagrindinius Jakų žiedinės sankryžos II etapo rekonstrukcijos darbus. Liko tik nežymūs baigiamieji darbai - estakadų dažymas, galutinis apšvietimo įrengimas, aplinkos sutvarkymas, kurie įtakos eismui beveik neturi.
Oficiali sutartis byloja, kad Jakų žiedo rekonstrukcija visiškai pabaigta turi būti iki lapkričio 30 d. Tačiau manoma, jog finalinis darbų priėmimo ir perdavimo aktas bus pasirašytas anksčiau.
Priminsime, kad 2010 metų gruodį baigto pirmojo Jakų žiedinės sankryžos rekonstrukcijos etapo metu "Kauno tiltai" pastatė ilgiausią Lietuvoje estakadą. Šis 610 metrų ilgio statinys "Metų gaminio" konkurse buvo apdovanotas aukščiausiu įvertinimu - aukso medaliu.
Pirmojo etapo darbų vertė siekė 83,8 mln. Lt (be PVM), antrojo - 48,6 mln. Lt.
Rašyti komentarą