Intermodalinių (ro-ro ir konteinerių) krovinių terminalai yra sukoncentruoti pietinėje uosto dalyje. Augant krovinių srautams į šiuos terminalus, didėja transporto priemonių skaičius. Dabartinė kelių būklė nėra pritaikyta intensyviam sunkiojo transporto eismui, dėl to ardoma kelio danga, susidaro transporto priemonių spūstys, didėja avarijų tikimybė, oro tarša ir triukšmas.
Atsižvelgiant į šias problemas, dar šiais metais planuojama užbaigti daugiau nei 7 mln. Lt vertės Perkėlos gatvės (įskaitant automobilių tiltą per Klaipėdos kanalą) nuo įvažiavimo į Vakarų laivų gamyklą iki konteinerių terminalo rekonstrukciją.
Taip pat Uosto direkcija įgyvendina tris su Kairių gatve susijusius projektus:
- Kairių g. (vakarinis kelias) nuo Klaipėdos kanalo iki geležinkelio pervažos rekonstrukciją.
- Kairių g. automobilių tilto per Klaipėdos kanalą rekonstrukciją.
- Kairių g. nuo skirtingų lygių sankryžos Taikos pr. su Kairių g. iki Klaipėdos kanalo rekonstrukciją.
Šie trys projektai yra įgyvendinami dalinai finansuojant ES lėšomis. Planuojama bendra šių projektų realizavimo vertė – daugiau kaip 40 mln. litų, iš jų ES parama sudarytų apie 18 mln. litų.
Teigiama, kad įgyvendinus šiuos tris projektus sumažės transporto poveikis aplinkai, padidės eismo saugumas, taip pat Klaipėdos jūrų uosto pralaidumas bei konkurencingumas. Projektų įgyvendinimo metu bus įrengta 4,56 km automobilių kelių ir rekonstruotas tiltas.
Rašyti komentarą