Pranešimai apie didžiulę sunkvežimių kamšatį piltis pradėjo maždaug 18.30 val. Dar tą patį vakarą "Vakarų ekspresui" susisiekus su policija buvo paaiškinta, jog pranešimai ir skundai užtvindė ir juos, tad netrukus buvo išsiųstos daugiau patrulių pajėgų, kurios reguliavo ir kontroliavo eismą Baltijos bei Taikos prospektuose.
Gatvės atlaisvėjo maždaug po valandos, kai kolona sunkvežimių suriedėjo į Centrinio krovinių terminalo (CKT) aikšteles.
CKT generalinio direktoriaus Karolio Grigalausko, kuris tą vakarą pats apžiūrėjo kamštį, manymu, Baltijos prospektas sunkvežimiais užsikišo dėl dviejų eismo įvykių. Prie sankryžos su Minijos gatve eismą juostoje, skirtoje važiuoti tiesiai į terminalą, užkišo sugedęs sunkvežimis. Dar vienas įvykis pastebėtas ties įvažia į miestą nuo Jakų viaduko prie "Statoil" degalinės.
"Nepadėjo ir tai, jog dvi dienas buvo sustabdytas keltų eismas. Dėl to buvo kiek didesnis nei įprasta link terminalą judėjusių automobilių srautas", - tvirtino K. Grigalauskas.
Vadovas sakė, jog teko operatyviai permesti pajėgas prie CKT vartų, kur darbuotojai stengėsi kuo greičiau įleisti kuo daugiau transporto priemonių. Esą kamšatis eismą mieste trikdė apie valandą.
Tokią pat informaciją turėjo ir "DFDS Seaways" rinkodaros skyriaus vadovas Vaidas Klumbys - kamštis susidarė dėl minėtų eismo įvykių bei dvi dienas neplaukusių keltų.
"Tarnybos dirbo pilnu pajėgumu, tačiau keltai dėl nenumatytos situacijos šiek tiek vėlavo - į Vokietiją išplaukė nuo grafiko atsilikdami 40 min., o į Švediją vėlavo apie pusantros valandos", - tvirtino DFDS atstovas.
Rašyti komentarą