„Klaipėda Drift City" nugalėtojas Ignas Daunoravičius: "Nuoseklus darbas pradeda atsipirkti“
Dvi dienas vykusioje šonaslydžio fiestoje buvo visko: Gediminas Levickas bei broliai latviai testavo apsauginių barjerų tvirtumą, Timas Simniška susprogdino savo variklį, Mantas Kulvinskas susidūrė su naujos, itin patvarios pavarų dėžės problemomis. Tuo tarpu „Bros for Pros“ komandos pilotas Ignas degino padangas. Jų atsivežė visą priekabą – kuklus komandos biudžetas vis dar verčia treniruotis ant iš patvorių surinktų naudotų padangų. Į uostamiestį vilnietis atsivežė vos keletą komplektų naujų, kinietiškų padangų, kurios buvo kruopščiai atidėtos į šalį ir dienos šviesą turėjo išvysti tik varžybų dieną, porinių važiavimų metu.
„Aišku tai nėra geriausias būdas treniruotis, bet kol kas sau kažko leisti geriau negalime. Ant naujų padangų, be abejo, treniruotis būtų smagiau, bet tai išpūstų kelionės biudžetą, kuris mums ir taip nėra mažas“, - pasakoja debiutantas.
Visa diena treniruočių ir nė vieno gedimo – tai ilgo ir nuoseklaus darbo rezultatas. Daug skeptiškų nuomonių sulaukęs Igno bolidas tarnavo taip, kaip buvo paruoštas – puikiai. Per penkis šimtus arklio galių išvystanti jėgainė komplekte su gana lengvu bolidu leido Ignui be didelių problemų įveikti gana sudėtingą „Klaipėda Drift City“ trasą, o kelerių metų patirtis žemesnėje lygoje išmokė nebijoti trasą supusių gatvės bortų.
„Semi-Pro lygoje didesnė dalis varžybų vyksta aikštelėse, dalis gatvėse, tad ten esame įpratę važiuoti tarp bortų, manau, jog tai labai padėjo man šiose varžybose, nes nemaža dalis tarp jų jautėsi tikrai nepatogiai ir trukdė įveikti trasą tinkamai“, - sakė Ignas.
Nors patirties tokiose trasose jaunuolis ir turėjo, kontakto su betonu pavykti neišvengė: „Vieno važiavimo metu važiavau iš paskos ir truputėlį netiksliai nusitaikiau į stabdymo zoną. Laimei, kliudžiau tik ratlankio krašteliu, važiuoklės pažeidimų išvengiau ir galėjau tęsti varžybas“.
Po sėkmingo pasirodymo vilnietis toliau optimistiškai žvelgia į savo perspektyvas.
„Sekantis etapas vyks kartu su „Vimota – EEDC“, dar sekantis – su „Drift Allstars“, tad šie du etapai mane labiausiai domina. Jau esu išbandęs savo jėgas su kone visais Lietuvos "drifteriais", tad labai įdomu pasigalynėti su užsienio meistrais. Šiemet mes važiuojame ne tam, kad rinktume čempionato taškus, o tam, kad surinktume reikiamą patirtį, ir mano galva tai daryti tik lietuvių tarpe yra trumparegiška – gerai važiuoti išmokti gali tik rungdamasis su stipresniais už save, tad kovos su užsienio lyderiais mane domina labiausiai. Taip pat jau rezgame planą kaip sudalyvauti viename iš paminėtų lygų etapų užsienio trasoje, svajojame su savo bolidais aplankyti ir „Gatebil“ festivalį – jame jau buvome su broliu pernai ir važinėjomės su skolintais bolidais, kitąmet bandysime keliauti su nuosavais. Beliko tik Norbei surinkti automobilį ir įsirengti savo dirbtuves“, - „trumpu“ ir lengvu planu dalinasi besijuokdamas Ignas.
Trečiakursis šiuo metu jau ieško patalpų ir kartu su broliu Norbertu žada atsidaryti savo dirbtuves, kuriose toliau konstruos šonaslydžio monstrus. Viena iš svarbiausių vertybių – tvarka.
„Man nepatinka netvarkingi garažai. Darbo vieta turi būti patogi ir švari. Todėl tinkamos vietos paieškos gali užtrukti, bet geriau ilgiau paieškot ir turėt komfortą“, - planus dėsto Ignas.
Daugiau nei šimtą įskaitos taškų gavęs Ignas po truputį skinasi kelią į lyderių gretas. Artimiausia jo dvikova – „Vimota-EEDC“ Kačerginės „Nemuno žiede“ liepos 3-4 dienomis. Kartu su tarptautiniu čempionatu ten įvyks ir Lietuvos čempionato įskaita.
Rašyti komentarą