Per spaudos konferenciją "Mitsubishi Motors" prezidentas Tecuras Aikava (Tetsur Aikawa) pareiškė, kad gali būti daugiau nei anksčiau manyta modelių, kurių degalų sąnaudų duomenys neatitiko tikrųjų automobilių emisijos normų.
JAV nacionalinė kelių eismo saugumo administracija (National Highway Traffic Safety Administration, NHTSA) paprašė bendrovės pateikti daugiau informacijos apie JAV parduotus automobilius.
Nuo skandalo pradžios bendrovės akcijų vertė nukrito 40 proc. Penktadienį "Mitsubishi" akcijos atpigo iki rekordinių žemumų - 504 jenų už akciją.
Trečiadienį "Mitsubishi Motors" prisipažino teikusi melagingus duomenis apie degalų sunaudojimo rodiklius 625 tūkst. automobilių, parduodamų Japonijoje, įskaitant "eK Wagon" ir "eK Space", taip pat "Dayz" ir "Dayz Roox" modelius, kuriuos "Mitsubishi" gamino "Nissan" bendrovei.
"Baiminamės, kad yra dar daugiau automobilių modelių, kurių degalų sunaudojimo rodikliai buvo apskaičiuoti neteisingai", - sakė bendrovės prezidentas.
Ketvirtadienį Japonijos valdžia atliko kratas būstinėje Tokijuje ir bendrovės tyrimų centre ir dabar reikalauja, kad bendrovė iki balandžio 27 dienos pateiktų išsamią ataskaitą. Penktadienį šalies transporto ministras Keičis Išis (Keiichi Ishii) iškėlė klausimą dėl galimybės išpirkti minėtus modelius, kaip kad nusprendė pasielgti "Volkswagen", susitarusi su JAV valdžia dėl dalies dyzelinių automobilių išpirkimo: koncernas pasiūlė išpirkti beveik 500 tūkst. dyzelinių automobilių, kuriuose buvo įdiegta sudėtinga programinė įranga, pagerinanti teršalų emisijos rodiklius.
[BANERIS]
[CITATA]
Rašyti komentarą