Paryžius 2012: blizganti krizės uždanga

Paryžius 2012: blizganti krizės uždanga

Šeštadienį lankytojus pakvietė 81-asis tarptautinis Paryžiaus salonas. Dar prieš tai dvi dienas galimybę susipažinti su vienos svarbiausių automobilių parodų pasaulyje naujienomis turėjo žurnalistai.

Tradicijos yra tradicijos - parodos vyksta ir sunkmečiu. Tad devyniuose "Porte de Versailles" rūmų paviljonuose, užimančiuose 96 tūkst. kv. m plotą, ekonominės krizės įkarštis irgi yra ignoruojamas - čia laukiama daugiau nei 100 Europos ir pasaulio automobilių premjerų, nuo mažučio "Opel Adam" ar "biudžetinio" "Dacia Sandero" iki 200 000 eurų vertės "McLaren P1".

Tiesa, tas ignoravimas nėra šimtaprocentinis - gamintojai Paryžiuje pristato nemažai prieinamos kainos modelių, mat vien su prabanga šiais laikais toli nenuvažiuosi.

Parodos išvakarėse nelinksmas tendencijas pateikė Vokietijos Duisburgo-Eseno universiteto automobilinių tyrimų centras - jo analitikų teigimu, iki 2014 metų visų Europoje esančių gamintojų pajėgumai, siekiantys 22,4 mln. automobilių, kris iki 17,4 mln.

Sunkmetis Europos naujų automobilių rinkoje jaučiamas - pardavimai smunka, ir daugelis gamintojų gyvenimą rožinėmis spalvomis piešia tik pranešimuose spaudai ar blizgančiuose stenduose Paryžiaus parodoje. O iš tiesų nemažai jų paprasčiausiai keičia šiųmetines pelno prognozes. Į mažesnes. Ir planuoja dalies darbuotojų atleidimą ar net gamyklų uždarymą. Kitąmet greičiausiai bus tas pats - atsigavimo tikimasi tik 2015-aisiais.

Organizatoriai tikisi, kad iki spalio 14-osios veiksiantį autosaloną aplankys per milijoną žmonių. 2010-aisiais (Paryžiaus paroda vyksta kas dvejus metus, paeiliu su Frankfurto autosalonu) jame sulaukta 1,3 mln. lankytojų.

"Autosalono" skaitytojams - svarbiausios parodos naujienos, netrukus pasieksiančios pardavimo salonus.

AUDI A3 SPORTBACK. Tai - penkiaduris "trečiuko" variantas, o vėliau pasirodys sportinė versija S3, modifikacija TCNG su 109 motoru, naudojančiu gamtines dujas, taip pat hibridinis "Sportback e-tron" modelis.

ŠKODA RAPID pagal dydį bus tarpinis modelis tarp "Fabia" ir "Octavia". Pardavimo salonuose kompaktinis "liftbekas" su 550 l talpos bagažine pasirodys spalio pabaigoje.

SEAT LEON - svarbiausia ispanų kompanijos naujiena, turinti tą pačia platformą MQB, kaip ir kiti du Paryžiaus eksponatai - 7-osios kartos "Volkswagen Golf" bei "Audi A3 Sportback". Dizainas - folksvageniškai nykus.

VOLKSWAGEN GOLF VII. Naujoji kultinio "golfo" karta iš išorės tokia pati pilka, kaip ir šešios ankstesnės. Įdomybe gali būti tik "BlueMotion" modifikacija su 1,6 l TDI varikliu, 100 km kelio naudojančio vos 3,2 l degalų.

FORD MONDEO. Naujoji "Mondeo" karta turės ir hibridinę modifikaciją su benzininiu varikliu, elektros motoru bei ličio-jonų baterijomis. Tarp įrangos - multimedijos sistema "SYNC MyFord Touch".

MAZDA6 viltis - naujas turbininis 2,2 l SKYACTIV-D "dyzelis" (150 ir 175 AG), nors bus ir benzininės modifikacijos su 2 l 150 AG ir 2,5 l 190 AG SKYACTIV-G motorais.

VOLKSWAGEN CROSS CADDY. Tai - ketvirtas "pseudovisureigių" šeimos "Cross" atstovas (be "Polo", "Golf" ir "Touran"). Už visų 4 varomųjų ratų sistemą 4MOTION teks mokėti papildomai.

Gemius

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder