Remiantis "The Detroit News" pranešimu, visoje šalyje liko neparduota maždaug 20 naujų "Pontiac" markės automobilių, kai kurie iš jų pirkėjų taip ir nesulaukė net dvejus metus.
Sprendimą nutraukti "Pontiac" gamybą GM priėmė dar pernai balandį. Nuo 1980-ųjų šios markės modelių pardavimas nuolat krito. 1973 metais amerikiečiai nupirko 920 tūkst. "Pontiac" automobilių, 2008 metais parduota vos 267 tūkst. mašinų. O 2010 metais "Pontiac" modeliai parduotų GM automobilių sąraše sudarė vos 1 proc.
Ekspertų teigimu, pardavimas krito dėl neteisingos "Pontiac" strategijos. GM vadovai pripažįsta, kad markės įvaizdį sužlugdė tai, jog iš esmės "Pontiac" automobiliai buvo tie patys "Chevrolet" modeliai, tik pakeistu "veidu".
"Paskutiniuosiuose "Pontiac" modeliuose nebuvo aistros. Tai buvo produktas, kuriam buvo būtina išsilaikyti bendroje korporacijos sistemoje, ne daugiau", - teigė Billas Hoglundas, šiai markei vadovavęs prieš 30 metų.
Paskutinis "Pontiac" modelis nuo konvejerio nuriedėjo beveik prieš metus, 2009-ųjų lapkričio pabaigoje. Tai buvo baltos spalvos sedanas G6.
Nuo 2011 metų buvusiose "Pontiac" gamyklose bus surenkami kiti GM modeliai. Šiuo metu vyksta konvejerių perdarymo darbai.
Galima priminti, jog GM yra pasiruošęs atsisakyti ir "Hummer", ir "Saturn" markių. Tiesa, kol kas pirkėjai taip ir nerasti, tad gali būti, jog abi šias legendas ištiks "Pontiac" likimas.
Rašyti komentarą