Trečiadienį Japonijoje prasidėjo 41-asis Tokijo autosalonas. Tiesa, pavadinti tarptautiniu galima tik iš įpročio: kas dvejus metus vykstančioje parodoje dalyvaus vos trys užsienio automobilių gamintojai, likę dalyviai – japonų kompanijos.
Už 1 300 jenų (apie 34 Lt) už bilietą nepagailę lankytojai "Makuhari Messe“ centre
išvys vos 11 automobilių kompanijų – kitos krizės akivaizdoje taupo eurus, dolerius ar vonas.
Parodoje dalyvauja tik trys užsienio įmonės, bet jas įvardinti pilnaverčiais serijinių modelių gamintojais būtų per skambu – "Lotus“ ir "Caterham Cars“ iš Didžiosios Britanijos gamina specifinius sportinius modelius, o "Alpina“ iš Vokietijos juos tobulina.
Tad šių metų Tokijo autosalonas yra "namų šou“ – naujausius koncepcinius (būtent tokiais modeliais ši paroda ir garsi) bei serijinius modelius čia pristato vien japonų kompanijos.
"Daihatsu” stende jų galima pamatyti 15 (ši kompanija pristato daugiausiai – 4 – pasaulines premjeras), “Fuji Heavy Industries” (“Subaru”) – 10, “Honda” – 20, “Mazda” – 19, “Mitsubishi” – 16, “Nissan” – 20, “Suzuki” – 14, “Toyota” – 27.
Iš viso Tokijuje įvyks 18 pasaulio premjerų, japonų gamintojai demonstruos 141 naują automobilį, užsieniečiai – 12. Palyginti – paskutinėje parodoje 2007-aisiais buvo pristatyti 542 nauji automobiliai.
Šiais metais Tokijo autosalonas sutrumpintas nuo 17 iki 13 dienų. Žurnalistams skirtos pirmos dvi dienos (spalio 21 ir 22), specialiems svečiams – spalio 23-ioji, o visi kiti parodą galės aplankyti nuo spalio 24-osios iki lapkričio 4-osios.
ve.lt inf.
Rašyti komentarą