"Renault" savo elektromobilio "Twizy" reklamą pradeda nuo "išmaniųjų" klientų

"Renault" savo elektromobilio "Twizy" reklamą pradeda nuo "išmaniųjų" klientų

Kompanija "Renault“ pristatė pirmąją Europoje "iAd“ reklaminę kampaniją, skirtą "Renault Twizy“ – naujam, 100 proc. elektra varomam dviviečiam miesto automobiliui.

"iAd“ yra nauja "Apple“ reklamos sistema, per mėgstamas taikomąsias programas pasiekianti milijonus "iPhone“ ir "iPod touch“ naudotojų.

"Renault“ yra vienintelis automobilių gamintojas pasaulyje 2011 m. pradžioje pasiūlysiantis pilną asortimentą prieinamų elektra varomų transporto priemonių. "Renault Twizy“, visiškai nauja elektra varoma dvivietė transporto priemonė su keturiais ratais ir vairu, yra pirmosios Europoje "iAd“ reklaminės kampanijos akcentas. "Twizy“, kurio tikslinė auditorija yra jauni, netradicinėms idėjoms atviri miestiečiai, rinkai bus pristatytas lygiai po metų.

"Renault“, panaudodama "iAd“ reklamos sistemą "Twizy“ mobiliosios rinkodaros kampanijai, pripažįsta, jog "Apple“ naudotojai yra vieni mobiliausių. Neišjungdami naudojamos programos, "iPhone“ ir "iPod touch“ naudotojai gali tyrinėti ir išsklaidyti mitus apie elektra varomas transporto priemones. "iAd“ sistema turi daug patrauklių bruožų, pavyzdžiui, galimybę apskaičiuoti, kiek "Twizy“ akumuliatorius įsikraus, kol jo savininkas nusikirps arba pasportuos, taip pat "iAd“ leidžia peržiūrėti įvairius "Twizy“ dizaino sprendimus ar net iš anksto užsisakyti nuosavą transporto priemonę.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder