Sankryža vėl virs žiedu

Sankryža vėl virs žiedu

Pilies, Minijos, Galinio Pylimo ir Sausio 15-osios gatvės sankryžoje eismas netrukus vyks ratu - po ilgų diskusijų nuspręsta, kad transporto srautai šioje vietoje geriausiai bus reguliuojami tokiu būdu. Permainų pareikalavo netrukus prasidėsiantis Pilies tilto remontas.

Remontas, dėl kurio per tiltą eismas bus draudžiamas, prasidės kovo viduryje. Apskaičiuota, kad per parą juo pervažiuoja apie 18 tūkst. transporto priemonių, tad svarstyti net keli variantai, kur šį srautą nukreipti.

Penktadienį savivaldybės Saugaus eismo komisija pasirinko galutinį variantą.

Pagal jį, didžiausia apkrova teks Mokyklos gatvės viadukui - jis taps kone vienintele vieta miesto vairuotojams kirsti Danės upę.

Biržos tiltu galės važiuoti tik tie, kurie tai darė iki šiol - atskiri leidimai bus suteikti tik neįgaliesiems su specialiais automobiliais. Dėl didesnės apkrovos pabijota dėl tilto būklės, be to, šios minties atsisakyta ir todėl, kad avarijos atveju eismas Tiltų gatve būtų paralyžiuotas ir dėl to nukentėtų viešojo transporto keleiviai.

Tuo tarpu visiems, kurie kelionės tikslą pasiekdavo važiuodami per Pilies tiltą, dabar visais įmanomai keliais teks vykti iki Mokyklos gatvės. Kad viaduko prieigose nesusidarytų spūstys, ant jo iš keturių juostų bus suformuotos penkios: trimis bus važiuojama autobusų stoties link, dvi bus skirtos priešingos krypties eismui. Beje, tokia sistema liks ir po tilto remonto.

Ilgiausiai galvota kaip keisti eismą Pilies, Minijos, Galinio Pylimo ir Sausio 15-osios gatvės sankryžoje. Siūlyta arba perprogramuoti šviesoforus arba įrengti žiedinę sankryžą - šį variantą palaikė projektuotojai, policininkai, o galiausiai pritarė valdininkai ir politikai, nors tam kategoriškai priešinosi savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda.

"Srautai čia nebus dideli - kam žmogui važiuoti iki tos sankryžos, jeigu jis žinos, kad ten laukia apylanka. Pakaktų išjungti šviesoforus, kainuotų minimaliai. O dabar teks imti pinigus iš kelių priežiūros programos, dėl to nukentės kitos gatvės", - bandė argumentuoti jis, tačiau sulaukė pastabos, jog svarbiausi eismo organizavimo principai - pralaidumas ir saugumas.

"Žiedas ten buvo anksčiau, ar ne dėl mažo pralaidumo nutarta vietoj jo įrengti šviesoforus? Pažiūrėkime į Tilžės gatvės ir Šilutės plento žiedinę sankryžą - ji ten problemų neišsprendžia", - laikėsi savo L. Dūda.

Žiedinė sankryža bus suformuota iš laikinų konstrukcijų, prie jos eismo kryptis nurodys kelio ženklai. Visa tai kainuos 18 tūkst. litų, o bendra suma, kurios reikia eismo pertvarkymui dėl tilto remonto - 40 tūkst. litų.

Remontui prasidėjus Pilies gatvė uždaroma nebus - ja bus galima važiuoti iki Žvejų gatvės, iš kitos upės pusės Naująja Uosto gatve bus galima pasiekti Danės gatvę, ja eismas irgi nebus uždraustas.

Pilies tiltas dėl remonto bus uždarytas iki šių metų pabaigos, tada eismas juo turėtų būti atnaujintas.

Be to, savivaldybė įpareigota pasirūpinti, kad laikini eismo pakeitimai būtų matomi ir GPS navigacinės sistemos turėtojams - baiminamasi, kad šiltuoju sezonu į pajūrį atvažiavę svečiai nepasiklystų.

SANKRYŽOS SCHEMA:

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder