Savivaldybė užsienio verslą remia be klausimų

Savivaldybė užsienio verslą remia be klausimų

Panašu, kad Klaipėdos padangėje - nieko naujo: savivaldybė ir toliau savo lėšomis remia privačios draudimo bendrovės, beje, priklausančios užsienio kapitalui ir besiskelbiančios didžiausia Baltijos šalyse, reklamines akcijas.

Dar prieš dvejus metus "Vakarų eksprese" rašėme, kad Klaipėdos valdininkai net nesvarstę jau daug metų iš eilės skiria lėšų vienos draudimo įmonės reklaminę akciją remti - prieš pėsčiųjų perėjas, esančias netoli mokymo įstaigų, piešti geltonus trikampius su užrašu "Apsaugok mane" ir žmogeliuko figūra.

Tąkart paaiškėjo įdomus faktas - darbams buvo skirta 8 tūkst. litų, nors daug pačių perėjų mieste taip ir liko neatnaujinta. Už minimą sumą buvo galima atnaujinti apie 40 perėjų, jei jos būtų dažomos paprastais dažais, ar bent 12-13, jeigu "zebrai" būtų dengiami termoplastiku.

Nepaisant pasigirdusios kritikos, reklaminiai ženklai už mokesčių mokėtojų pinigus Klaipėdoje sėkmingai paišomi ir toliau. Ne išimtis - ir šis rugpjūtis, mat trikampiams gatvėse nudažyti skirta dar didesnė suma - 10 tūkst. Lt.

Skirtumas tik tas, kad šiemet prieš mokslo metus atnaujintos ir pačios perėjos. Tiesa, ne visos, o tik tos, kurios yra ties švietimo įstaigomis.

"Buvo sudaryta speciali komisija, apžiūrėjo tas perėjas ir rangovams nurodė, ką prieš Rugsėjo 1-ąją reikėtų atnaujinti. Beveik visur darbai jau baigti, gal tik pora perėjų nenudažytos iš naujo. Bet iki mokslo metų pradžios ir jos bus baigtos", - sakė Klaipėdos savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vyriausioji specialistė Nijolė Vedeikienė.

Anot jos, pastaruoju metu atnaujinti perėjoms buvo skirta apie 30 tūkst. Lt.

Savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda neslepia, kad pinigai draudikų akcijai propaguoti paimti iš gatvių ženklinimui skirtų lėšų.

Savivaldybės Saugaus eismo komisijos pirmininkas Aleksandras Michailovas sako nežinantis, kas priėmė sprendimą šiemet ir vėl ant asfalto piešti akcijos ženklus.

"Nesidomėjau, prie manęs toks klausimas nagrinėjamas nebuvo. Gal ir nėra blogai tie trikampiai? Taip vairuotojas įspėjamas, kad netoliese - mokykla", - svarstė jis.

"O gal svarbiau būtų už tuos pinigus atnaujinti pačias perėjas? Juolab kad jos, o ne reklaminiai ženklai, yra oficiali, Kelių eismo taisyklėse nurodoma eismo saugumo užtikrinimo priemonė", - paklausė komisijos pirmininko "Vakarų ekspresas".

"Taip, tai tiesa, bet manau, kad galima atnaujinti ir tuos trikampius, ir perėjas. Jos po truputį atnaujinamos", - tikino A. Michailovas.

Paaiškėjo, jog Miesto ūkio departamentas prašymą iš naujo nupiešti akcijos ženklus gavo iš Švietimo skyriaus.

"Taip, tai mes sudarėme sąrašą perėjų, prie kurių reikėtų nupaišyti draudimo bendrovės ženklus. Tai daroma pagal kasmet jau 15 metus iš eilės atnaujinamą savivaldybės ir tos bendrovės sutartį. Iš mūsų pusės ją pasirašo savivaldybės administracijos direktorius (šiuo atveju - Judita Simonavičiūtė. - Autor. past.), iš draudikų - jų įmonės Klaipėdos filialo vadovas. Šiemet ji pasirašyta rugpjūčio 21-ąją", - dienraščiui paaiškino Švietimo skyriaus vedėja Laima Prižgintienė.

Beje, draudikų akcija - žalos atlyginimas, jei per pažymėtą perėją einantis moksleivis bus sužalotas - galioja tik vieną mėnesį, o ją reklamuojantys ženklai gatvėse išlieka visus metus.

BEJE

Reklamos įstatyme teigiama, kad "draudžiama naudoti reklamą, imituojančią kelio ženklus ir (ar) naudojančią kelio ženklų simboliką. Reklama, įrengta pažeidžiant šiuos reikalavimus, turi būti nuimta, nugriauta ar išmontuota neatlyginant nuostolių jos savininkui arba įrengusių asmenų lėšomis".

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder