Tokijas vėl kvies į ateitį

Tokijas vėl kvies į ateitį

Mobilumas, autonominis vairavimas bei alternatyvus kuras bus pagrindiniai kitą savaitę prasidėsiančio 44-ojo tarptautinės Tokijo automobilių parodos aspektai.

Nieko naujo - tokie šūkiai vyrauja ir kituose pasaulinio masto autosalonuose, tačiau niekur kitur negalima pamatyti tiek originalių ateities transporto dizaino sprendimų.

Tuo Tokijo automobilių paroda ir skiriasi nuo Ženevos, Paryžiaus, Frankfurto, Detroito ir Niujorko autosalonų. Visuose juose vyrauja serijiniai arba jau netrukus gatvėse pasirodysiantys modeliai, o Japonijos sostinė rodo tai, kuo važinėsime po 20 metų. Galbūt.

Ir dar kitas Tokijo parodos bruožas - vietinių kompanijų gausa. Joje ir šiemet dalyvaus visos be išimties japonų markės. Tai neturėtų stebinti - renginio organizatorius yra JAMA - Japonijos automobilių gamintojų asociacija.

Be to, neturėtų stebinti ir kitas dalykas - dar birželį šalies Vyriausybė priėmė deklaraciją, kuria siekiama japonus paversti pažangiausia tauta informacinių technologijų srityje, o iki 2020 metų Japonijos keliai turi tapti saugiausi pasaulyje įdiegus bepiločio vairavimo ir duomenų dalinimosi tarp automobilių sistemas.

Tokijo autosalone laukiama 76 pasaulinių premjerų ir 68 Japonijos rinkos debiutų. Oficiali renginio pradžia - spalio 29-oji, darbą jis baigs lapkričio 8 dieną. Jei dėl vienų ar kitų priežasčių nežadate būti tarp laukiamo vieno milijono lankytojų, "Autosalonas" paruošė išankstinę įdomiausių eksponatų apžvalgą.

HONDA WANDER STAND - dvivietė transporto priemonė. Valdymo prietaisai - minimalūs: žaidimų svirtis. Informacija projektuojama ant priekinio stiklo.

HONDA WANDER WALKER, savotiškas keturratis motoroleris, kūrėjų sumanymu skirtas "laisvam manevravimui tarp pėsčiųjų". Beje, salono (jei jį taip galima pavadinti) apdaila - iš medžio. Priekiniai ratai gali pasisukti bet kokiu kampu.


SUZUKI MIGHTY DECK. Nepaisant vos 3 395 mm ilgio, šis dviejų vietų automobilis turi krovinių skyrių. Tad gal tai pikapas? Ratus suka ne tik benzininis 3 cilindrų 658 kub. cm variklis, bet ir elektros motoras.


SUZUKI AIR TRISER. Slankiosios eksperimentinio "autobuso" durelės palengvina patekimą į saloną, tad gali būti statomas smarkiai apribotoje erdvėje. Trys eilės sėdynių gali lengvai virsti lovomis.


TOYOTA KIKAI. "Kikai" japoniškai reiškia "mašiną", ir "Toyota" inžinieriai teigia šiuo konceptu norėję grįžti prie automobilio šaknų. Salone telpa trys žmonės, vairuotojas sėdi per vidurį (taip esą užtikrinamas jo instinktų ryšys su mašina) ir per stiklines grindis gali matyti kelią.


TOYOTA FCV PLUS CONCEPT. Vandeniliu varomas automobilis turi po elektros variklį kiekviename rate ir dėl to padaugėjo vietos salone. Ji skirta vandenilio bakams ir kuro elementams. Beje, mašina elektrą gamina ne tik sau - ją galima naudoti kaip buitinį generatorių.


NISSAN TEATRO FOR DAYZ - ultrašiuolaikinio automobilio koncepcija, sukurta "share native" kartai, kitaip sakant, jaunimui, kenčiančiam nuo socialinės medijos priklausomybės. Visą saloną dengia išmanieji ekranai - kad "Facebook", "Twitter", "Instagram", "YouTube", "Tumblr", "Pintrest", "Skype", "LinkedIn" ir visi kiti panašūs keiksmažodžiai nuo jūsų nebūtų per toli. Tik kuo čia dėtas automobilis?


DAIHATSU NORI ORI orientuotas į neįgaliųjų poreikius - sustojus automobilis nusileidžia žemiau, į vidų vežimėliu galima patekti ir pro galą, ir pro šoną. Taip patogu krauti bei vežti ir dviratį, ir didesnius krovinius.

DAIHATSU TEMPO - beveik 2 metrų aukščio furgonas skirtas prekybai daržovėmis ir vitaminizuotais kokteiliais. 0,66 litro darbo tūrio variklis 100 km kelio naudoja ne daugiau 3 litrų kuro. Benzino, ne kokteilių, aišku.

MITSUBISHI EMIRAI 3 XDAS demonstruoja "Mitsubishi" pasiekimus elektronikos srityje. Tai - greičiau įvairių displėjų ir daviklių, stebinčių vairuotojo būklę, stendas. Pavyzdžiui, yra distancinis kardiografas. Be viso kito, yra ir trimatis projekcinis ekranas, keičiantis savo padėtį kintant greičiui.

INFORMACIJA

Koncepciniai Tokijo eksponatai

"Daihatsu Nori Ori"

"Daihatsu Tempo"

"Daihatsu Hinata""Daihatsu D-base"

"Honda FCV*"

"Honda Wander Stand"

"Mitsubishi eX Concept"

"Mitsubishi Emirai 3 xAuto"

"Mitsubishi Emirai 3 xDas"

"Nissan Teatro for Dayz"

"Subaru Impreza 5-Door Concept"

"Subaru Viziv Future Concept"

"Suzuki Mighty Deck" 

"Suzuki Air Triser"

"Suzuki Ignis", "Ignis-Trail Concept"

"Toyota S-FR"

"Toyota FCV Plus Concept"

"Toyota Kikai"

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder