Tyrimas: tobulų kemperių nėra

Tyrimas: tobulų kemperių nėra

Didžiausias Europoje Vokietijos automobilininkų klubas ADAC atliko penkių populiariausių šioje šalyje kemperių saugumo bandymus.

Jų metu palygintas kemperių saugumo sistemų kiekis, stabdymo kelias, taip pat kreiptas dėmesys į maksimalią leistiną apkrovą ir kainą.

Įdomu tai, kad nė vienas iš gyvenamųjų automobilių iš ADAC ekspertų nesulaukė įvertinimo "Puikiai". Su testais geriausiai susitvarkė modeliai "Adria Matrix Supreme M 687 SL" (pats brangiausias tarp bandytų) ir "Peugeot Boxer Liberté VIP 690", gavę įvertinimą "Gerai".

Pirmajam iš paminėtų modelių balai buvo sumažinti dėl to, kad jis bazinėje versijoje neturi elektroninės stabilumo sistemos ESP bei oro saugos pagalvių keleivio pusėje, o "Peugeot", beje, vienintelis iš penkių tarp bazinės įrangos turintis ESP ir priekinę oro saugos pagalvę, bandytojus nuvylė ilgu stabdymo keliu.

Trečioje vietoje atsidūrė kemperis "Bürstner Ixeo Time it 650", pralenkęs "Knaus Sky Wave 650 MF" modelį, paskutinis šiame penketuke liko "Chausson Flash 24 Top" - visi trys įvertinti tik patenkinamai.

ADAC specialistai pažymėjo, jog šie modeliai priekaištų sulaukė ir dėl ilgo stabdymo kelio, ir dėl mažo efektyvumo stabdant varikliu, ir dėl papildomų saugos sistemų nebuvimo, taip pat ir dėl didelės kainos.

5 žmones talpinantis "Chausson" modelis nuvylė tuo, jog gali vežti vos 386 kg bagažo, o "Bürstner" supeiktas už nepatogią miegamąją zoną.

Be to, beveik visuose kemperiuose įrengti saugos diržai neturi įtempėjų, nėra ir daviklių bei signalizacijos, pranešančios, kad diržą reikia užsisegti.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder