Analitikų teigimu, automobilių tiekėjai bijosi atsidėti daugiau atsargų, nes per pirmuosius dvejus metų mėnesius smukusi akcijų rinka vis aktyvina nerimą dėl vėstančios paklausos.
"Kelis kartus pramonės atstovai mums teigė "aiškiai nematantys" situacijos po Naujųjų metų", - kalba tyrimų bendrovės "Sanford C. Bernstein" vyresnysis analitikas Robinas Žu (Robin Zhu). Tiesa, pareigūnas pridūrė, kad "nors ir negalima nuginčyti anksčiau išpuolusių Naujųjų metų švenčių neigiamos įtakos automobilių pardavimų augimui, tačiau mes tikime, kad pastaruoju metu susidariusi tendencija rodo apimčių pakilimą maždaug 4-7 procentais".
2005-2014 metų laikotarpiu Kinijos automobilių rinkos augimo apimtys per metus vidutiniškai siekdavo po 20 proc. Sausį šalyje buvo parduota maždaug 1,38 mln. lengvųjų automobilių - rodiklis 1,5 proc. nusileidžia tuo pačiu ankstesnių metų laikotarpiu registruotai statistikai, ketvirtadienį praneša Kinijos automobilių gamintojų asociacija.
Rašyti komentarą