"Investicijos į transporto infrastruktūrą skatina visos šalies ekonomikos augimą, sudaro galimybes plėsti logistikos terminalų tinklą, plėtoti kitus verslus. Tačiau kelių ir gatvių tinklo plėtrą stabdo ribotas finansavimas, lėšų, surenkamų į Kelių priežiūros ir plėtros programą, nepakanka", – sakė R. Sinkevičius.
Ministro teigimu, ateityje prioritetas bus teikiamas projektams, finansuojamiems naudojant viešąjį ir privatų kapitalą. Susisiekimo ministerija taip pat siūlo pakeisti krovininių automobilių "eurovinjetės" mokestį socialiai teisingesniu mokesčiu, skaičiuojamu pagal nuvažiuotą atstumą.
Daugėjant krovinių pervežimų, mūsų šalies kelių tinklas vis labiau apkraunamas, didėja transporto spūstys, aplinkos tarša.
"Siekdama mažinti šias neigiamas pasekmes Susisiekimo ministerija daug dėmesio skirs geležinkelio plėtros projektams, ypač europinės vežės geležinkelio projektui "Rail Baltica", – sako susisiekimo ministras.
2014–2020 m. laikotarpiu transporto sektoriui numatoma mažesnė ES struktūrinė parama. Prioritetas bus teikiamas šalies susisiekimo sistemos sąveikai su transeuropiniais transporto tinklais, šalies regionų pasiekiamumui gerinti naudojant antrines ir tretines transporto jungtis, ekologiškų transporto sistemų plėtrai, eismo saugai ir darniam judumui miestuose skatinti.
Rašyti komentarą