Atitinkamą pataisą dar pernai rugsėjį Seime registravo parlamentarai Petras Gražulis, Stasys Brundza bei Kęstutis Bartkevičius, spalį Seimo valdyba kreipėsi į Vyriausybę, kad ši išsakytų savo nuomonę. Tačiau Vyriausybė tik rytoj planuoja tą nuomonę suformuoti. Susisiekimo ministerija Ministrų kabinetui siūlo pataisai pritarti, nes ji išspręstų didžiulę vežėjų problemą.
Krovinių gabenimu užsiimančios bendrovės „Telmento transportas“ savininkas Artūras Telmentas tvirtina, kad pataisa vežėjams sutaupytų daug laiko bei pinigų ir panaikintų absurdą.
„Sunkvežimiai šiuo metu daugiausiai dirba Vakarų Europoje. Ir vien dėl techninės apžiūros, jei baigiasi terminas, transporto priemonę turi atitraukti nuo darbo. Rusijos rinka, galima sakyti, užsidarė, sunkvežimiai ten prekių jau beveik nebeveža, todėl vien specialiai dėl apžiūros tuščią vilkiką privaloma tūkstančius kilometrų gabenti į Lietuvą. Tai absurdas. Juo labiau kad mūsų techninė apžiūra savo kokybe gerokai nusileidžia, pavyzdžiui, vokiškai. Vokietijoje, jei per techninę apžiūrą nustato kokį nors gedimą, transporto priemonės nepaleidžia iš serviso. O pas mus nustato gedimą ir reikia vykti į remonto įmonę. O iki jos dar ir pakeliui galima ką nors nutrėkšti. Ir dar vienas dalykas - Lietuvoje sukurtas techninės apžiūros monopolis, paslaugas teikia kokios 4 įmonės. Dabar joms duodama užsidirbti. Be to, Vakaruose techninės apžiūros nenupirksi, o pas mus korupciniu požiūriu situacija labai liūdna“, - dėstė A.Telmentas.
Parengta pagal dienraštį „Vakaro žinios“
Rašyti komentarą