Kalbėta apie ateityje Palangos oro uoste galinčius atsirasti papildomus skrydžius, kurių kryptis balsuodamos jau išrinko Klaipėdos regiono savivaldybės. Daugiausia balsų surinko Vokietija, Rusija ir Jungtinė karalystė. R. Vaštako teigimu, greičiausiai būtų renkamiesi Hamburgo, Maskvos ir Londono miestai.
Viceministro teigimu, vedant derybas su aviakompanijomis paaiškėjo, jog skrydis į Hamburgą dukart per savaitę visus metus atsieitų apie 75 tūkst. eurų per mėnesį. Tai krypties, kuri kol kas neturi keleivių srauto, kaina. R. Vaštako teigimu, jeigu Klaipėdos regiono savivaldybės sutiktų prisidėti populiarinant šias kryptis ir padengiant marketingo kaštus, ši suma greitai keistųsi, mat jei aviakompanijoms galima garantuoti stabilų keleivių srautą, kaina krenta arba sumažėja net iki nulio.
Jeigu per 1-2 mėnesius būtų apsispręsta, kad tokių papildomų skrydžių Palangos oro uostui reikia, ir gautas pažadas, jog savivaldybės prisidės, naujos kryptys ar dalis jų galėtų atsirasti jau kitų metų gegužės ar birželio mėnesį.
Klaipėdos mero teigimu, šiame naujų krypčių atsiradimo procese kol kas pirmasis ir svarbiausias žingsnis yra Klaipėdos regiono savivaldybių asociacijos įsikūrimas. Būtent tai būtų darinys, galintis vieningai spręsti visam regionui reikšmingus reikalus. Šiuo metu asociacijos įkūrimui pritaria jau penkios iš septynių savivaldybių. Klaipėda ir Klaipėdos rajonas turėtų apsispręsti spalio 27 d. vyksiančiuose Tarybų posėdžiuose.
Dar vienas aptartas klausimas - Palangos oro uosto pavadinimo keitimas. Tiek susisiekimo viceministras, tiek Palangos oro uosto direktorė neprieštarautų pavadinimo keitimui, jei tik tokį būtinumą numatytų viską išsamiai išdiskutavusios regiono savivaldybės. Esą tiktų bet kuris - Klaipėdos, Klaipėdos - Palangos, ar kitas pavadinimas.
R. Vaštakas taip pat merui siūlė pagalvoti apie galimybę savivaldybėms tapti Palangos oro uosto akcininkėmis. Netrukus vyriausybei turi būti teikiamas pataisytas projektas, kuriuo siūloma oro uostus iš valstybės įmonių performuoti į akcines bendroves. Tokiu būdu Palangos oro uosto akcininkėmis galėtų tapti Klaipėdos regiono savivaldybės ir taip dar intensyviau dalyvauti svarbaus objekto valdyme.

Rašyti komentarą