"Bitė Lietuva" kaltinimus vadina melu ir žada kreiptis į teismą

"Bitė Lietuva" kaltinimus vadina melu ir žada kreiptis į teismą

"Bitė Lietuva" teigia nepažeidusi jokių reikalavimų, susijusių su vietos nustatymo reikalavimu, ir politikus kaltina melu bei žada dėl tokių jų pareiškimų kreiptis į teismą.

Penktadienį "Bitė Lietuva", surengusi trumpąją spaudos konferenciją, pristatė savo poziciją ir faktus apie vietos nustatymo paslaugų teikimą BPC, susijusius su tragiškais savaitgalio įvykiais Panevėžio rajone. Įmonės vadovybė politikų ir atsakingų institucijų veiksmus pavadino spekuliacijomis. Anot bendrovės, visi iš BPC gauti reikalavimai skambinančiojo vietos nustatymui buvo skaidriai įgyvendinti, o atnaujintas prašymas papildomai įrangai vietos nustatymui be SIM kortelės gautas tik šį ketvirtadienį.

Pasak UAB "Bitė Lietuva" generalinio direktoriaus Kriso Robinso (Chris Robbins), bendrovės teikiamos vietos nustatymo paslaugos BPC atitinka visus jų pateiktus reikalavimus.

"Pagalbos centras vietos nustatymo duomenų skambučiams 112 numeriu be SIM kortelės niekada neprašė ir nekomentavo mūsų ataskaitų, kuriuose pažymima, kad tokio sprendimo nėra. Priešingai - iki šiol esame ne kartą klausti, ar galėtume iš viso blokuoti galimybę prisiskambinti be SIM kortelės į 112 dėl didelio melagingų pranešimų skaičiaus", - teigė K. Robinsonas.

"Bitė Lietuva" niekada nepažeidė jokių reikalavimų, susijusių su vietos nustatymu. Tokius reikalavimus, kokius esame gavę, esame įgyvendinę. Politikai, kurie kalba, kad mes kažko neatitinkame, meluoja", - sakė taip pat spaudos konferencijoje dalyvavęs "Bitė Lietuva" generalinio direktoriaus pavaduotojas Pranas Kuisys.

"Bitė" pareiškė ginsianti savo reputaciją ir politikus ar valstybės tarnautojus, kurie viešai pateikia tikrovės neatitinkančius faktus ar meta nepagrįstus kaltinimus operatoriams, patrauks teisminėn atsakomybėm. Tiesa, konkrečių pavardžių bendrovės atstovai neįvardijo.

"Bitė Lietuva" teigia iš valstybės biudžeto gavusi kompensacijas už įsigytą įrangą ir įgyvendintą sprendimą, koks buvo reikalaujamas ir suderintas su BPC. Visa suma už įrangą esą buvo skirta ne "Bitei", o įrangos tiekėjams. Šios išlaidos buvo derinamos su BPC ir naudojamos tik gavus centro patvirtinimą. Skaičiuojama, kad kasmetės kompensacijos už įrangos palaikymą siekia apie 300 tūkst. litų, iš kurių daugiau nei 90 proc. sudaro kaštai trečiosioms šalims už įrangos licencijas ir konfigūravimą, ir mažiau nei 10 proc. yra "Bitės" vidiniai kaštai.

"Bitė Lietuva" taip pat pabrėžia, kad įrangos tiekėjų konkursas buvęs skaidrus - "Bitė" pateikė dviejų tiekėjų pasiūlymus BPC, pagal jų pateiktus reikalavimus. BPC priėmė sprendimą, kurio tiekėjo paslaugomis naudotis, kokią įrangą ir už kokius kaštus diegti. Anot bendrovės, įrangos ir jos palaikymo kaštai priklauso nuo skirtingų tiekėjų - pavyzdžiui, NSN ar "Ericsson" yra brangesni nei Kinijos gamintojo "Huawey". Dėl šios priežasties įrangos ir jos palaikymo kaštai operatoriams skiriasi.

Bendrovė aiškina, kad jos tinkle yra nustatoma skambinančiojo vieta ir be SIM kortelės - pagal telefono IMEI kodą - ir esą tokia informacija visą parą yra teikiama įgaliotoms operatyvinėms tarnyboms jų nustatyta tvarka.

ELTA primena, kad savaitgalį Panevėžio rajone įvykdyta kraupi žmogžudystė, merginos buvimo vietos negalėjo nustatyti BPC įranga.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder