Didžiausi šalies bankai susitarė dėl klientų identifikavimo sprendimo

Didžiausi šalies bankai susitarė dėl klientų identifikavimo sprendimo

Komercinių bankų asociacija patvirtina, kad du didžiausi šalies bankai – SEB ir „Swedbank“ – susitarė dėl bendro klientų identifikavimo sprendimo. Lietuvos bankas buvo įpareigojęs šalies komercinius bankus susitarti dėl bendro klientų identifikavimo sprendimo, kad būtų galima atsisakyti kodų kortelių.

Naujoji klientų identifikavimo priemonė yra išmanioji programėlė, kuri leis saugiau prisijungti prie elektroninės bankininkystės bei patvirtinti operacijas. Ją sukūrė Estijos informacinių technologijų kompanija, programėlė jau išbandyta ir naudojama Estijoje.

Lietuvos bankų asociacija sako, kad šį susitarimą galima vadinti metų projektu, nes ieškoti sprendimo pradėta dar 2015-aisiais, o dėl jo susitarti planuota dar praėjusių metų viduryje, tačiau viskas šiek tiek užsitęsė, nes buvo sunku rasti vieną modernų bei patogų sprendimą, kuris tenkintų visus bankus. Bankų asociacijos žiniomis, iš pradžių šiuo sprendimu naudosis SEB ir „Swedbank“ bankai, o vėliau prie jo gali prisijungti ir kiti.

Lietuvos bankas buvo įpareigojęs komercinius bankus rasti bendrą sprendimą dėl prisijungimo prie elektroninės bankininkystės, kad nebereikėtų naudoti kodų kortelių, kurios, anot specialistų, yra nepakankamai saugios.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder