Klaipėdoje skolininkams stabdomas vandens tiekimas

Klaipėdoje skolininkams stabdomas vandens tiekimas

Dalis AB "Klaipėdos vanduo" klientų liko be vandens. Jo tiekimas sustabdytas piktybiniams skolininkams. Bendrovė šį drastišką žingsnį buvo priversta žengti dėl nepaliaujamo skolų augimo.

Šiuo metu gyventojai AB "Klaipėdos vanduo" už vandens tiekimo ir nuotekų šalinimo bei valymo paslaugas yra įsiskolinę apie 3,5 milijono litų. Vien šiais metais gyventojų skola bendrovei išaugo 160 tūkstančių litų, o skolininkų skaičius gyventojų sektoriuje viršijo 9 000.

Atjungimas - nauja sankcija

Gyventojų skolos už vandens tiekimo paslaugas nesustodamos auga nuo 2009 metų. 2013 metų birželį AB "Klaipėdos vanduo" pradėjo taikyti naują priemonę prieš įsiskolinimų didėjimą - vandens tiekimo nutraukimą daugiabučių namų butuose. Per metus laiko buvo planuota nutraukti vandens tiekimą 1 598 daugiabučių namų gyventojų butuose. Gavę pranešimą, apie vandens tiekimo nutraukimą, dauguma jų iškart kreipėsi į bendrovę dėl skolos sumokėjimo.

Ši priemonė taikoma piktybiniams skolininkams, kurie delsia mokėti už paslaugas ne vieną mėnesį. Nepatekę į butus nutraukti vandens tiekimo, kreipdamiesi į teismą dėl skolos išieškojimo, kartu prašome teismo įpareigoti skolininką sudaryti sąlygas AB "Klaipėdos vanduo" specialistams nutraukti vandens tiekimą. Praėjus teismo sprendime nustatytam laikotarpiui, per kurį turėjo būti patekta į butą, perduodame vykdomuosius raštus antstolių kontoroms.

Be vandens atjungimo, AB "Klaipėdos vanduo" taiko ir kitas skolų išieškojimo priemones. Iš pradžių siunčiamas raginimas susimokėti skolą, klientams siūloma pasirašyti skolų grąžinimo susitarimą ir vekselį, o nepadėjus šioms priemonėms, skolos išieškomos per teismus ir antstolius.

Skolininkams - 10 metų nepatikimumo "garantija"

AB "Klaipėdos vanduo" su savo klientais bendrauja geranoriškai - leidžia skolą sumokėti dalimis, sudaro individualius skolos mokėjimo grafikus pagal gyventojo finansines galimybes. O siųsdama priminimo apie įsiskolinimą pažymą įspėja, kad kaupti skolas yra visokeriopai nenaudinga. Be papildomų bylinėjimosi išlaidų, skolininkams gresia ir kitokie nemalonumai - patekimas į nepatikimų klientų sąrašą. Informacija apie konkretaus asmens įsiskolinimą saugoma dešimt metų. Todėl atsidūrus nepatikimų klientų sąraše gyventojui visą šį laikotarpį gali kilti sunkumų gaunant kreditą ar ką nors perkant išsimokėtinai.

Pasak bendrovės skolų išieškojimo skyriaus specialistų, geriausia išeitis mokėjimus uždelsusiems klientams - kreiptis į AB "Klaipėdos vanduo" ir pasinaudoti galimybe skolą sumokėti dalimis.

"Mes visada pasiruošę ieškoti abiem pusėms geriausios išeities iš susidariusios situacijos. Bet kokios priemonės - tai papildomas nemalonus rūpestis ir mums, ir mūsų klientams. Kviečiame bendradarbiauti, o ne kariauti", - sakė Dangeras Aleksandrovas, AB "Klaipėdos vanduo" pardavimų departamento direktorius.

Dėl įsiskolinimų galima konsultuotis telefonais (8 46) 466149, (8 46) 466148, (8 46) 397289, (8 46) 397292 arba kreiptis el. pašto adresu: [email protected].

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder