Modernumas negarantuoja ramybės

Modernumas negarantuoja ramybės

Bendrovės LESTO klientams siūloma paslauga, turinti palengvinti išlaidų planavimą, realybėje gali sukelti nemažai streso. Ypač, jei žmogus pamiršo ar paprasčiausiai nežino, kad yra pasirinkta tokia paslauga.

Klaipėdietė Irena (vardas ir pavardė redakcijai žinomi. - Autor. past.) pasakojo, kad už elektros energiją moka naudodamasi elektronine bankininkyste, o nuo 2011-ųjų buvo sudariusi tiesioginio debeto sutartį - kad AB LESTO iš jos sąskaitos nuskaičiuotų mokėtiną sumą. Klaipėdietė prisipažino pamiršusi, kad tokia sutartis buvo sudaryta, ir dažnai sumokėdavo pati, deklaruodama elektros skaitiklių rodiklius.

Nustebino laiškai

Prieš keletą mėnesių moteris pastebėjo, jog ne kartą buvo atvejai, kai už paslaugas jau buvo sumokėta, tačiau pinigai buvo nuskaičiuojami papildomai. Kreipusis į bendrovę, sužinota, jog išties yra susidariusi permoka, ji buvo panaudota apmokant kito mėnesio sąskaitą.

"Kaip galėjo būti permoka? Juk negali jie nusiskaičiuoti tiek, kiek jiems norisi", - situacija stebėjosi klaipėdietė.

Visą straipsnį skaitykite dienraščio "Vakarų ekspresas" trečiadienio numeryje

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder