Neveikia naujas įmonės telefonas? Kreipkis į teismą...

Neveikia naujas įmonės telefonas? Kreipkis į teismą...

Regis, Lietuvoje prikurta įvairiausių įstaigų, turinčių ginti pirkėjų interesus, tačiau realybėje neretai nutinka taip, kad ginti klientų nėra kam. Matyt, tuo naudojasi ir pro pirštus į pirkėjų problemas žiūrintys pardavėjai.

Neveikiantį išmanųjį telefoną iš bendrovės "Tele2" įsigijęs klaipėdietis Remigijus Masidunskis dešimt mėnesių vargo su telekomunikacijų bendrove, bet telefono niekas netaisė ir nekeitė nauju. Vartotojų teisių gynėjai atsisakė jam padėti, mat telefonas buvo pirktas įmonės vardu. Tik situaciją pradėjus aiškintis žurnalistams "Tele2" atstovai pripažino klydę ir pažadėjo nedelsdami klientui duoti naują telefoną.

Pasaka be galo

Nedidelės įmonės "Austara" savininkas ir vadovas Remigijus Masidunskis pasakojo, kad pernai balandį vienam savo darbuotojų "Tele2" salone nupirko išmanųjį telefoną "Samsung", kuriuo, deja, bet neįmanoma naudotis.

"Berods buvo penktadienis, kai darbuotojui padaviau naują telefoną, o pirmadienį atėjęs į darbą jis pasiskundė, kad aparatas neveikia. Tiesiog atsijungia, nėra ryšio", - pradėjo pasakoti R. Masidunskis.

Įmonės vadovas pats nuvežė telefoną atgal į saloną, o jį paėmę darbuotojai pažadėjo išsiųsti remontuoti.

Daugiau skaitykite dienraštyje "Vakarų ekspresas"

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder