Rugsėjį Vilniuje bursis žymių Vakarų prekių ženklų atstovai

Rugsėjį Vilniuje bursis žymių Vakarų prekių ženklų atstovai

Po mėnesio, rugsėjo 26-ąją, Vilniaus Rotušėje antrus metus iš eilės rengiamoje „Brand 4 Baltic 2012" Vilniaus franšizavimo dienos konferencijoje savo verslo modelius pristatys pasaulinėje rinkoje jau įsitvirtinusių prekių ženklų atstovai iš Jungtinių Amerikos Valstijų, Australijos, Europos ir Rusijos. Po sėkmingo praėjusių metų konferencijos renginio, šiemet organizatoriai irgi suregs kontaktų mugę.

„Nemažos dalies šalies verslininkų supratimas apie franšizavimą gana ribotas. Pernai, kai surengėme pirmąją konferenciją, tikslas buvo labiau edukacinis - supažindinti šalies verslininkus su franšizavimo verslo modelio principu: nauda, rizika. Atsižvelgdami į sėkmingą praėjusiųjų metų patirtį, šiemet renginį norime padaryti dar patrauklesnį ir naudingesnį tiek franšizių davėjams, atvykstantiems iš užsienio, tiek vietiniams verslininkams, besidomintiems franšizės įsigijimu" - sako Lietuvos franšizės centro direktorius Severinas Žilinskis.

„Vilniaus franšizavimo dienos nemokamoje konferencijoje pranešimus skaitys ir lankytojus su franšizinio verslo veikimo principu supažindins konsultacinės įmonės „Advanced Advice" direktorius Ilja Malkin ir Lietuvos franšizės centro direktorius Severinas Žilinskis. Apie teisinius franšizės įsigijimo aspektus pasakos advokatų kontoros „Sorainen" atstovai, o dėl pradinių investicijų į franšizę ir kreditavimo sąlygų konferencijos lankytojus konsultuos „Šiaulių banko" atstovas Viktoras Budraitis. Sveikinamo žodį tars Lietuvos verslo darbdavių konfederacijos generalinis direktorius Danas Arlauskas ir Vilniaus miesto savivaldybės atstovai.

Pagrindiniu „Brand 4 Baltic 2012” Vilniaus franšizavimo dienos akcentu šiemet taps kontaktų mugė, kurioje franšizių davėjai ir potencialiūs franšizių gavėjai galės prisistatyti vieni kitiems ir pabendrauti. Renginį užbaigs uždara ekspertų diskusija „Ar franšizė yra patrauklus būdas pradėti nuosavą verslą Lietuvoje?".

„Kontaktų mugės ir ekspertų diskusijos idėja gimė po praėjusių metų konferencijos. „Vilniaus franšizavimo dienos" tikslas yra supažindinti ir padėti atrasti vieniems kitus: franšizės davėjams ir potencialiems franšizės gavėjams" - sako S. Žilinskis, Lietuvos franšizės centro direktorius.

Šiemet atviroje kontaktų mugėje Lietuvos verslininkams prisistatys didžiausia pasaulyje nekilnojamojo turto tarpininkavimo kompanija „Remax”, ledainių tinklas „Baskin - Robbins", medicininių tyrimų pagal kraujo mėginius atstovė „Invitro", „My Culture" (šaldyti jogurtai, sultys, kokteiliai), „Blow Dry Dar" (grožio industrija), „Floral Image" (dekoro iš gėlių paslaugos) ir kiti.

Gemius

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder