Standartams taupumas nė motais

Standartams taupumas nė motais

Iš Palangos oro uosto į užsienio šalis dažnai skraidantys žmonės stebisi, kodėl tokiame mažame oro uoste keleiviai iš lėktuvo arba iki jo vežiojami autobusu. Oro uosto vadovybė aiškina, kad tai daroma saugumo sumetimais.

Dažnai iš Palangos oro uosto skraidančiam vienam uostamiesčio verslininkui (pavardė redakcijai žinoma) iškilo klausimas, ar tikrai šioje valstybinėje įmonėje racionaliai naudojami žmogiškieji ir finansiniai resursai.

Esą labiausiai stebina tas faktas, kad naktį parskridus iš Kopenhagos į Palangos oro uostą, nepaisant to, kad nuo lėktuvo iki pastato tėra nedidelis atstumas, keleiviai laipinami į autobusą.

"Man tai atrodo visiškai neracionalus sprendimas. Reikėtų tik paėjėti kelis metrus, nes lėktuvas sustoja visai šalia terminalo, bet keleiviai, tarsi silkės, grūdami į autobusą. Susidaro įspūdis, kad autobusas net specialiai apvažiuoja garbės ratą. Tokiame mažyčiame oro uoste tai atrodo ne tik netaupu - vairuotojui juk reikia mokėti ir už darbą naktį, o kur dar autobuso išlaikymas - bet ir juokinga. Ir ne tik man, bet daugeliui keleivių. Tuo metu Kopenhagoje ar Paryžiuje oro uostuose keleiviai dažnai patys nueina iki lėktuvo, nors ten atstumai didesni", - stebėjosi verslininkas.

Kitas niuansas, kuris taip pat užkliuvo akylesniems Palangos oro uosto keleiviams - tai, kad čia esančioje automobilių stovėjimo aikštelėje vietoj stovos skaitiklio dirba žmogus, kuris išdavinėja vairuotojams kvitus, o atsiskaityti už stovėjimą reikia administracijoje.

"Naktį senukas blaškosi tarp automobilių ir dalija tuos čekius, kaip akmens amžiuje", - stebėjosi pokalbininkas.

Palangos oro uosto direktorė Jolanta Jucevičiūtė patikino, kad viskas yra daroma pačių keleivių saugumui ir patogumui.

"Oro uostams yra taikomi tam tikri saugumo standartai. Juk jei vienu metu oro uoste stovi keli lėktuvai, keleiviai negali patekti į jų zoną ir vaikščioti tarp lėktuvų", - paaiškino J. Jucevičiūtė.

Be kita ko, ji pabrėžė, kad oro uostas tik suteikia paslaugas, o jas užsako pačios aviakompanijos. Kadangi Palangos oro uosto paslaugomis nesinaudoja pigios aviakompanijos, esą visiškai natūralu, kad keleiviams užtikrinamas saugumas ir kokybė - ir tai įskaičiuota į bilieto kainą.

Oro uosto vadovė priminė, kad keleivių išlaipinimą pėsčiomis paprastai toleruoja pigių skrydžių kompanijos, tokios kaip "Ryanair". Taupydamos lėšas tokios kompanijos paprastai renkasi mažyčius regioninius oro uostus.

Pasak J. Jucevičiūtės, visos aviakompanijos, kurios šiuo metu skraidina keleivius iš ir į Palangos oro uostą, pageidauja, kad keleiviai būtų saugiai pervežami autobusu.

Keleivių pastebėjimas dėl stovos skaitiklio vaidmenį atliekančio darbuotojo oro uosto vadovę kiek nustebino. Esą viskas daroma tik pačių keleivių patogumui. J. Jucevičiūtė priminė, kad dažnai piniginėje žmonės gali ir nerasti reikiamų monetų kiekio, kad galėtų jas įmesti į stovos skaitiklį, o esą gavus kvitą už automobilio stovėjimą oro uosto administracijoje galima susimokėti ir banko kortele. Tai neva ypač patogu užsieniečiams. Tokia praktika Palangos oro uoste taikoma jau seniai ir, pasak vadovės, iš keleivių nusiskundimų nesulaukta.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Sidebar placeholder