Susisiekimo ministras: "Rail Baltica" rangos darbai vykdomi pagal planą
Tokią išvadą R. Sinkevičius padarė antradienį pabendravęs su rangovais ir apsilankęs statybvietės ruože.
"Apsilankęs statybvietėse ir susitikęs su rangovais įsitikinau, kad valstybinės reikšmės projekto "Rail Baltica" darbai ryžtingai juda į priekį. Visi "Rail Baltica" rangovai detaliai supažindino su planuojamais atlikti darbais ir užtikrino, kad nauja europinė vėžė bus nutiesta laiku, kaip ir suplanuota - iki 2015-ųjų metų pabaigos", - sakė susisiekimo ministras.
Europos Sąjungos (ES) standartus atitinkanti 1435 mm pločio vėžė klojama nuo Kauno per Marijampolę link Lenkijos ir Lietuvos valstybės sienos. Bendras jos ilgis yra 120 km. Šiame ruože kartu su partneriais darbuojasi penki pagrindiniai rangovai: "Kauno tiltai", "Panevėžio keliai", "Hidrostatyba", "Eurovia" ir Geležinkelių tiesimo centras.
Rangos darbų metu tiesiama europinė ir rekonstruojama esama 1520 mm pločio geležinkelio linija. Europinis 1435 mm vėžės pločio geležinkelis bus pritaikytas 120 kilometrų per valandą greičiu važiuojantiems keleiviniams bei 80 kilometrų per valandą greičiu judantiems prekiniams traukiniams. Šiuo metu visi traukiniai važiuoja iki 70 km per valandą greičiu.
"Rail Baltica" - vienas iš prioritetinių Europos geležinkelių projektų, sujungsiantis Helsinkį, Taliną, Rygą, Kauną ir Varšuvą. "Lietuvos geležinkeliai" yra "Rail Baltica" projekto vykdytojas. Europos sąjungos TEN-T programos ir Lietuvos valstybės lėšomis finansuojamos dvi "Rail Baltica" projekto dalys mūsų šalies teritorijoje - europinės vėžės rekonstrukcija ir tiesimas nuo Lenkijos ir Lietuvos sienos iki Marijampolės bei esamos geležinkelio linijos rekonstrukcija nuo Šiaulių iki Lietuvos ir Latvijos sienos.
Rašyti komentarą