„Švyturys-Utenos alus“ investuos 7 mln. eurų

„Švyturys-Utenos alus“ investuos 7 mln. eurų

Lietuvos aludariai išgyvena ne pačius lengviausius laikus – padidintas akcizo mokestis bei kiti planuojami suvaržymai gali lemti, kad rinka trauksis iki 20 proc. Kiekvienas aludaris prie kintančių sąlygų taikosi savaip, o štai rinkos flagmanas „Švyturys-Utenos alus“ ėmėsi stiprinti kokybiško alaus segmentą.

„Verslo sąlygos keičiasi ir gali kisti dar labiau, tad ir aludariai negali trypčioti vietoje. Tenka atrasti stipriąsias savo puses, pakoreguoti planus ir dirbti dar sunkiau ir atkaliau negu iki tol. Juk dėl to ir tapome rinkos lyderiais“, – situaciją komentuoja UAB „Švyturys-Utenos alus“ generalinis direktorius Rolandas Viršilas.

Craft alaus linijai – 7 mln. Eur

Jo įsitikinimu, geriausiai šį laikotarpį išgyvens tie, kurie pasiūlys kokybiškus gėrimus, mat tyrimai rodo, kad silpnųjų alkoholinių gėrimų paklausa Lietuvoje auga, o kokybei vis jautresni pirkėjai ieško naujų skonių. Reaguodama į šią tendenciją „Švyturys-Utenos alus“ išryškino vieną iš savo strateginės veiklos krypčių.

„Priėmėme strateginį sprendimą – stiprinti kokybiškiausio alaus segmentą. Tai reiškia, kad daugiau dėmesio teks mūsų Tradicinei kolekcijai bei craft alui. Šiuo metu kaip tik rekonstruojame daryklą Klaipėdoje ir į craft alaus liniją investuojame 7 mln. Eur“, – sako vadovas, kurio bendrovė neseniai kaip tik ir pristatė naują belgiško stiliaus elį „Blonde Ale“.

Lietuvių įpročiai keičiasi

R. Viršilo teigimu, alkoholio vartojimo kultūra Lietuvoje auga. „Alus lietuvių gyvenime vis labiau įsitvirtina kaip gastronominės kultūros dalis, todėl ieškantiems tiesiog apsvaigimo, lieka stipresni gėrimai. Dar labiau pabrėžta kokybė bei skonių įvairovė – ant šitų stulpų lietuvių aludariai turėtų ištverti sunkmetį“, – tvirtina jis.

Pašnekovas sako, kad lietuviai linkę eksperimentuoti ir nevengia ragauti vis naujų kokybiško alaus rūšių, jie ieško bei atranda naujus šio gėrimo ir maisto derinius. Tad pasiūlydamos jiems kokybiškų gėrimų, aludariai atras naujas nišas.

Belgiškas alus – iš lietuviškos daryklos

Kokybiško alaus segmento stiprinimą „Švyturys-Utenos alus“ pradėjo nuo „Švyturio“ Tradicinės kolekcijos tvirtinimo. Jos gretas papildė pagal belgiškas tradicijas verdamas „Blonde Ale“. Šviesųjį blonde stiliaus elį belgų aludariai sukūrė pakoregavę senuosius receptus, kuomet pasitelkė salyklą iki tol naudotą pilsner stiliaus alui. „Blonde Ale“ verdamas naudojant „Bière de Garde“ mieles.

Atsidūręs vienoje gretoje su „Švyturio“ Ekstra Draught“, kvietiniu „Švyturio“ Baltas“ bei tamsiuoju „Švyturio“ Baltijos“ alumi, „Blonde Ale“ papildė Tradicinės kolekcijos skonių paletę.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder